Breaking News

خرید مسکونی هوشمند با پیش‌ فروش باورنکردنی پروژه ستین چیتگر

تفاوت پروژه ستین چیتگر با دیگر پروژه های موجود در منطقه 22

ارزش گذاری بر روی املاک و مستغلات توسط مشاوران مسکن

این پتانسیل عظیم برای رشد، 7 ماکارا را به یکی از بهترین مکان ها در پنوم پن برای سرمایه گذاری در ملک تبدیل می کند. ارزان‌تر و اشباع‌تر از مناطق مرکزی‌تر شهر است، اما با این وجود توسعه‌یافته است و از پتانسیل سرمایه‌گذاری قوی برخوردار است. داون پن در مرکز شهر قرار دارد و محل کسب و کار مرکزی آن است. پیش فروش پروژه ستین همچنین شامل کنار رودخانه ، بسیاری از ساختمان‌های دولتی و معابدی مانند Wat Phnom است.

فرق آپارتمان مسکونی با آپارتمان اداری در چیست؟

این محله در دهه آینده رشد تصاعدی را تجربه خواهد کرد. رشدهای بلند به سرعت در سرتاسر منطقه مالی ایجاد شده است و مطمئناً توسعه بیشتری در راه است. با این حال، برخی از بالاترین قیمت‌های املاک و مستغلات در کامبوج را نیز در خود جای داده است – به‌ویژه منطقه اصلی کنار رودخانه. باید انتظار داشته باشید که حداقل 70000 دلار برای یک آپارتمان کوچک یک خوابه خرج کنید که با نزدیک شدن به اسکله ، هزینه ها افزایش می یابد.

مزیت های سکونت در طبقات بالای آپارتمان های مسکونی

این ولسوالی نیز نسبت به سایر ولسوالی های مرکزی کاندوهای کمتری دارد. با توجه به موقعیت داون پن به عنوان مرکز تجاری پنوم پن، پیشرفت‌های تجاری و خرده‌فروشی بیشتر از مسکونی است. مطمئناً می توانید انتظار رشد طولانی مدت و افزایش سرمایه در داون پن را داشته باشید. با این وجود، هنگام جستجوی واحد در اینجا، پول بیشتری می پردازید و تلاش بیشتری را صرف می کنید.

یکی از محبوب ترین مناطق پنوم پن برای خرید کاندو به عنوان یک خارجی است. با این حال، به دلیل عرضه بیش از حد BKK1، ما فکر می کنیم مکان های بهتری وجود دارد. برج ارکیده چیتگر مناطق اطراف مانند داون پن و 7 ماکارا به همان اندازه مرکزی هستند و منابع مسکونی کمتری دارند. یک محله مسکونی مجلل است که در منطقه چمکار مون پنوم پن واقع شده است.

ارزش گذاری بر روی املاک و مستغلات توسط مشاوران مسکن

دلیل افزایش قیمت اجاره بهای آپارتمان های اداری و تجاری چیست؟

با اقامتگاه‌های مجلل، رستوران‌ها و هتل‌های خود، به سرعت به محله‌ای که مسلماً مطلوب‌ترین محله شهر است تبدیل شده است. این منطقه همچنین به دلیل جامعه مهاجران خود مشهور است. BKK1 یکی از بهترین گزینه‌ها در میان خارجی‌های ثروتمند است که مقداری پول برای خرج کردن در ملک دارند. با این حال، از آنجایی که BKK1 در بین مهاجران بسیار محبوب است، بازار آپارتمان آن گران و بیش از حد اشباع شده است.

 در مقایسه با سایر نقاط پنوم پن، نگهداری ملکی که اجاره داده شده است دشوار است. واحدهای کاندو در منطقه BKK معمولاً بیش از 200000 دلار قیمت دارند و احتمالاً بازده زیادی از سرمایه خود دریافت نخواهید کرد. با این حال، اگر به دنبال مکانی برای زندگی تمام وقت هستید، BKK1 (یا BKK2 و BKK3 برای آن موضوع) یک گزینه جذاب باقی می ماند.

مزیت های سکونت در طبقات بالای آپارتمان های مسکونی

خط آخر

مالیات و عوارض املاک مالیات کامبوج به عنوان یک کشور سرمایه‌دار، عموماً پایین است . مالیات سالانه املاک و مستغلات این کشور تنها 0.1٪ از ارزش بازار ملک است که بیش از 100,000,000 خمر ریل یا 25,000 دلار است. به همین ترتیب، درآمد اجاره تنها 10 درصد برای ساکنان کامبوج و 14 درصد برای افراد غیر مقیم مشمول مالیات است. معمولاً کسرهای زیادی اعمال می شود که در عمل این مقدار را حتی بیشتر کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *