Breaking News

پروژه ستین منطقه‌ای برای زندگی مدرن و سرمایه ‌گذاری پرسود

استراتژی‌های خرید ملک در بازار نوسازی

سرمایه گذاری غیرفعال یکی از رایج ترین استراتژی ها برای افزایش درآمد،ساختن یک برای آینده است. اگر درست انجام شود، نیازی به صرف وقت و انرژی زیادی نخواهد بود. املاک و مستغلات یک انتخاب عالی برای ایجاد جریان های درآمد غیرفعال است. با این حال، یک خطر اضافی وجود دارد. در نتیجه، این استراتژی برای هر سرمایه‌ گذاری با درآمد غیرفعال می تواند با یک مشاور مالی آسان تر شود .چه به بازنشستگی پیش از موعد چشم دوخته باشید و چه فقط می خواهید وضعیت مالی مطمئن تری داشته باشید.

استراتژی‌های خرید ملک در بازار نوسازی

تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری یا عدم در دارایی های ایجاد منابع درآمد غیرفعال می تواند پیش فروش پروژه ستین کلیدی باشد. به زبان ساده، درآمد غیرفعال استراتژی است که به سرمایه گذاران اجازه می دهد بدون دخالت مداوم و فعال درآمد کسب کنند.سرمایه گذاران می توانند از گزینه های مختلف املاک و مستغلات برای ایجاد این درآمد غیرفعال استفاده کنند. برخی ممکن است خانه های اجاره ای را خریداری و مدیریت کنند در حالی که برخی دیگر ممکن است سرمایه گذاری در املاک تجاری را انتخاب کنند.فارغ از شغل شما، توسط زمان محدود می شود.

راهی به سوی ثروت و امنیت

در نهایت ساعات کاری در روز که بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید تمام می شود. و این حتی به ضرری که کار بی وقفه بر سلامت روانی، عاطفی و خانگی شما وارد می کند، نیست.درآمد غیرفعال آن را تغییر می دهد. در حالی که سطح واقعی مشارکت از یک سرمایه‌ گذاری به  دیگر متفاوت است، چه با حقوق کار کنید، چه دستمزد ساعتی دریافت کنید یا حتی یک کار جانبی داشته باشید که درآمد اضافی کسب کنید،ایده این است که وقتی سرمایه‌گذاری‌های شما در املاک و مستغلات ایجاد شد، می‌توانند به تنهایی درآمد ایجاد کنند.

راهی به سوی ثروت و امنیت

هنگام خواب و حتی زمانی که با خانواده خود در تعطیلات هستید، درآمد کسب کنید.این وجوه غیرفعال به دست آمده را می توان برای تقویت حساب های پس انداز، پرداخت بدهی ، پس انداز برای فرزندانتان، دستیابی به استقلال مالی  یا حتی تامین درآمد در طول دوران بازنشستگی استفاده کرد.هنگام در نظر گرفتن سرمایه گذاری املاک و مستغلات با درآمد غیرفعال، راه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. گزینه ای که باید انتخاب کنید در اینجا چند گزینه سرمایه گذاری به سطح تجربه برای سرمایه گذاری خود اختصاص دهید بستگی دارد.

ارزش دائمی سرمایه ‌گذاری

در املاک و مستغلات وجود دارد که باید در نظر بگیرید.یک ملک اجاره‌ای فردی و مستقل است، مانند یک خانه یا حتی یک واحد این املاک را می توان خریداری کرد و سپس به یک مجرد، یک زوج یا حتی یک خانواده اجاره داد. این امر هم رشد بلند مدت دارایی و هم در بسیاری از موارد درآمد ماهانه اضافی را فراهم می کند. جریان نقدی موجود  و زمانی که می توانید یکی از رایج ترین انتخاب ها برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. گردش مالی و مشاغل خالی با درآمد با این حال، آنها همچنین می توانند مخاطره آمیز باشند.

ارزش دائمی سرمایه ‌گذاری

از دست رفته برای صاحبخانه برابر است.یکی دیگر از گزینه های اجاره ملک، واحد چند خانواده است، مانند دوبلکس،این واحدها به شما این امکان را می دهند که از چندین مستأجر درآمد کسب کنید در حالی که فقط یک ملک فیزیکی را مدیریت می کنید. این می تواند از جهاتی ساده تر باشد یک وام مسکن ، یک قبض مالیات بر دارایی، و غیره، و درآمد بیشتری نسبت ایجاد می کند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که خطر یک جای خالی را در چندین با این حال، همچنین به معنای مدیریت چندین اجاره واحد پخش کنید و بین ببرید.

خط آخر

موقعیت های خالی احتمالی به طور همزمان است.اگر به یک مقیاس درآمد غیرفعال بزرگتر نگاه می کنید، ساختمان های آپارتمانی که شامل املاک با پنج واحد یا بیشتر است ممکن است نیازهای شما را برآورده کنند. مانند املاک چند خانواری،این املاک سرمایه ‌گذاری می‌توانند از جهاتی ساده‌تر شوند و پتانسیل درآمد غیرفعال درآمد را افزایش دهند.با این حال، ساختمان‌های آپارتمانی به فرآیند مدیریتی بسیار پیچیده‌تری نیاز دارند. ممکن است بخواهید برای یافتن مستاجران، جمع آوری اجاره و تسهیل تعمیرات، مدیر ملکی استخدام کنید .

امکانات واحد ذخیره سازی که تقریباً در هر منطقه پرجمعیت کشور مورد تقاضا هستند، بهره مند شوند. با واحدهای متعدد و سربار نسبتاً کم، امکانات ذخیره سازی می تواند راهی عالی برای ایجاد درآمد غیرفعال باشد.درآمد شما به تعداد واحدهایی که دارید و همچنین که همه اینها می تواند بر درآمد شما تأثیر بگذارد.هم جوامع شهری و هم می توانند عواملی مانند کنترل آب و هوا و دسترسی مشتری بستگی دارد. احتمالاً باید هزینه های مدیریت اموال، امنیت و بیمه را در نظر بگیرید. کننده و پرسود برای ایجاد درآمد غیرفعال باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *