Breaking News

با پروژه ستین چیتگر همین حالا خریدی هوشمندانه را شروع کنید

چگونه ملک سرمایه‌ گذاری را تحول می‌دهد؟

همانطور که معاملات روزانه با سرمایه گذاران خرید و نگهداری متفاوت است ، باله های املاک و مستغلات از صاحبخانه های خرید و اجاره متمایز هستند. به عنوان مثال: باله های اغلب به دنبال فروش سودآوری املاک کم ارزشی هستند که می خرند در کمتر از شش ماه.باله های اموال خالص اغلب برای بهبود املاک سرمایه گذاری نمی کنند. بنابراین، سرمایه ‌گذاری باید از قبل دارای ارزش ذاتی باشد که برای سودآوری بدون هیچ گونه تغییری لازم است، در غیر این صورت ملک را از مناقشه حذف خواهند کرد.

چگونه ملک سرمایه‌ گذاری را تحول می‌دهد؟

ممکن است دچار مشکل شوند پروژه ستین زیرا معمولاً پول نقد غیرمتعهد کافی برای پرداخت وام مسکن یک ملک در دراز مدت ندارند. این می تواند منجر شود.نوع دیگری از باله سواری وجود دارد که با خرید املاک با قیمت مناسب و ارزش افزوده با بازسازی آنها درآمد کسب می کند. این می تواند یک سرمایه گذاری بلندمدت باشد، که در آن سرمایه گذاران فقط می توانند یک یا دو ملک را در یک زمان بخرند.سرمایه را برای مدت زمان کوتاه تری متصل می کند می تواند بازدهی سریع ارائه دهد نیاز به دانش عمیق تری از بازار دارد.

راهی به سوی پایداری مالی

برای سرمایه گذارانی که می خواهند نمونه کارها را در معرض املاک و مستغلات بدومعامله سنتی املاک و مستغلات قرار دهند،بهترین است.زمانی ایجاد می شود که یک شرکت از پول سرمایه گذاران برای خرید و بهره برداری از املاک درآمدی استفاده کند. مانند هر سهام دیگری در بورس های اصلی خرید و فروش می شود.یک شرکت برای حفظ وضعیت از سود مشمول مالیات خود را به صورت سود سهام پرداخت کند. با انجام این کار، از پرداخت مالیات بر درآمد شرکتی اجتناب می کند.

راهی به سوی پایداری مالی

در حالی که یک شرکت معمولی بر سود خود مالیات می گیرد و سپس باید تصمیم بگیرد که آیا سود پس از مالیات خود را به عنوان سود تقسیم کند یا خیر.مانند سهام عادی که سود سهام پرداخت می کنند،یک سرمایه گذاری محکم برای سرمایه گذاران بازار سهام است که خواهان درآمد منظم هستند. در مقایسه با انواع فوق الذکر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، به سرمایه گذاران اجازه ورود غیرمسکونی مانند مراکز خرید یا ساختمان های اداری را می دهد که عموماً خرید مستقیم برای سرمایه گذاران فردی امکان پذیر نیست.

ملک بهترین دارایی

مهمتر از آن، بسیار نقدشونده هستند زیرا آنها تراست های قابل معامله در بورس هستند. برج D چیتگر به عبارت دیگر، شما نیازی به یک مشاور املاک و انتقال عنوان ندارید تا به شما کمک کند سرمایه خود را نقد کنید. در عمل نسخه رسمی تر از گروه سرمایه گذاری املاک و مستغلات هستند.در نهایت، زمانی که به نگاه می‌کنیم، سرمایه‌ گذاران باید بین سهامی که مالک ساختمان‌ها هستند و رهنی که تامین مالی برای املاک و مستغلات را فراهم می‌کنند و اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن را بررسی کنند،تمایز قائل شوند.

ملک بهترین دارایی

هر دو قرار گرفتن در معرض املاک و مستغلات را ارائه می دهند، اما ماهیت قرار گرفتن در معرض متفاوت است. سهام از این جهت سنتی ‌تر است که نشان ‌دهنده مالکیت در املاک و مستغلات است، در حالی که وام مسکن بر درآمد حاصل از تامین مالی وام مسکن مستغلات تمرکز دارند.اساساً سهامی که سود سهام پرداخت می کند دارایی‌های اصلی معمولاً اجاره‌های بلند مدت با تولید نقدینگی هستند مرتبط با املاک و مستغلات اجاره سنتی اعمال نمی شود پلتفرم های سرمایه گذاری املاک و مستغلات برای کسانی است.

خط آخر

به دیگران در سرمایه گذاری در یک معامله تجاری یا مسکونی بزرگتر بپیوندند. سرمایه گذاری از طریق آنلاین املاک و مستغلات انجام می شود که به عنوان سرمایه گذاری جمعی املاک نیز شناخته می شود . این هنوز به سرمایه گذاری نیاز دارد، اگرچه کمتر از آنچه برای خرید مستقیم املاک لازم است.پلتفرم های آنلاین سرمایه گذارانی را که به دنبال تامین مالی پروژه ها هستند با توسعه دهندگان املاک و مستغلات مرتبط می کند. در برخی موارد، می توانید سرمایه گذاری های خود را با پول کم متنوع کنید.

می تواند در پروژه های واحد یا مجموعه ای از پروژه ها سرمایه گذاری کند املاک و مستغلات یک طبقه دارایی متمایز است که بسیاری از کارشناسان معتقدند که باید بخشی از یک سبد دارایی با تنوع خوبی باشد. این به این دلیل است که املاک و مستغلات معمولاً با سهام، اوراق قرضه یا کالاها ارتباط نزدیکی ندارند. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات علاوه بر پتانسیل سود سرمایه می تواند درآمد حاصل از اجاره یا پرداخت وام مسکن را نیز ایجاد کند.سرمایه گذاری مستقیم املاک شامل مالکیت و مدیریت واقعی املاک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *