Breaking News

فروش پروژه ستین چیتگر با اقساط مناسب به دنیایی از خرید آسان

پیش فروش پروژه ستین چیتگر با کمترین نقدینگی

دریافت وام کمک هرینه خرید آپارتمان مسکونی از بانک مسکن

داغ ترین بازارهای املاک و مستغلات جهان زیرساخت سنگاپور بهترین رتبه در جهان است پیش‌بینی‌ها برای بازارهای جهانی املاک و مستغلات برای سال آینده ممکن است تیره و تار باشد، اما در طول 5 سال گذشته، قیمت‌ها در برترین بازارهای املاک و مستغلات جهان پیشرفت‌های زیادی را ثبت کرده‌اند. به طور طبیعی، این باعث ترس از حباب دارایی می شود فروش پروژه ستین و نگرانی در مورد افزایش بدهی خانوار را افزایش می دهد.

با کمترین نقدینگی در تهران صاحبخانه شوید

کشورهای برتر با داغ ترین بازارهای املاک اگر قصد مهاجرت به سنگاپور را دارید ، چه به عنوان کارمند و چه به عنوان سرمایه گذار، دانستن رتبه سنگاپور از نظر مقرون به صرفه بودن برای شما مفید است . بنابراین، ما فهرستی از 10 بازار داغ ملک در جهان (از طریق افزایش درصدی قیمت‌های شاخص از 2006 تا 2011) به ترتیب صعودی به شما ارائه می‌کنیم که میانگین‌های 5 ساله ملی منعکس‌کننده قیمت‌های اصلی مسکن در اکثر شهرهای بزرگ است.

اتفاقات اخیر بازار مسکن و نوسانات قیمت واحد های آپارتمانی

 از این کشورهای فهرست شده به جز چین (فقط پکن و شانگهای) در زیر. رشد قیمت 5 ساله: 27.5 درصد سوئیس خانه برخی از گران ترین شهرهای جهان است و جای تعجب نیست که در پنج سال گذشته شاهد رونق قیمت ملک بوده است. با کاهش نرخ بهره با هدف مقابله با فرانک و کاهش رشد که جرقه این افزایش قیمت‌ها را زد، بالاترین سطح قیمت مسکن در نزدیک به 20 سال گذشته در سه ماهه چهارم 2011 ثبت شد.

 بانک ملی سوئیس را بر آن داشت تا تلاش کند وام مسکن بیش از حد را متوقف کند. پروژه ستین امانت دادن. شهرهای سنت موریتز، گستاد و ژنو سوئیس در میان 10 مکان گران قیمت بودند برج عرفان که بر اساس هزینه های متر مربع اندازه گیری شد. به عنوان مثال، در ژنو، میانگین قیمت متر مربع یک ملک اصلی در سه ماهه چهارم سال 2011، 31900 دلار آمریکا بود. علیرغم اقدامات دولت مالزی برای جلوگیری از افزایش قیمت ملک در مالزی، قیمت ها همچنان به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

دریافت وام کمک هرینه خرید آپارتمان مسکونی از بانک مسکن

مقایسه کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری و خرید آپارتمان

 ملک اصلی در پایتخت کوالالامپور در سال 2011 حدود 5000 دلار آمریکا برای هر متر مربع هزینه دارد. با این حال، به دلیل فشار مالزیایی‌های طبقه متوسط ​​که توسط خریداران ثروتمند خارجی از بازار املاک خارج می‌شوند، دولت در نظر دارد حداقل قیمت خانه‌هایی را که خارجی‌ها می‌توانند خریداری کنند از 162972 دلار آمریکا به 325944 دلار آمریکا افزایش دهد و دو برابر کردن قیمت مسکن را در نظر بگیرد. قیمت برای خارجی ها خرید ملک در کشور.

رشد اقتصادی بیش از 5 درصدی مالزی در سال 2011 همچنین اشتهای خریداران را برای کاندومینیوم‌های گران‌قیمت تشدید کرده است که اگرچه کوچک‌تر هستند، اما به دلیل امکانات و اعتباری که به آنها تعلق می‌گیرد، قیمت بالاتری برای هر متر مربع دارند. در میان همه کشورهای اروپایی، سوئیس و نروژ تنها کشورهای اروپایی هستند برج عرفان چیتگر که در میان چشم انداز اقتصادی تیره اروپا در میان داغ ترین بازارهای مسکن جهان قرار دارند.

اتفاقات اخیر بازار مسکن و نوسانات قیمت واحد های آپارتمانی

خط آخر

نروژ که نفت خیز است و اقتصاد آن در سال 2012 2.7 درصد رشد می کند، نرخ های بهره پایینی دارد که خرید ملک توسط شهروندان را تسهیل می کند و علیرغم ارقامی که نشان می دهد قیمت مسکن در حال رشد بوده است، به جهش سالانه 6.8 درصدی در ماه مارس کمک کرده است. تقریباً دو برابر سریعتر از دستمزدها در سال جاری. مانند سوئیس، نروژی‌هایی که ملک می‌خرند، 28 درصد کسر مالیات بر پرداخت بهره دریافت می‌کنند که باعث استرس بر قیمت ملک می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *