Breaking News

فروش پروژه ستین چیتگر با اقساط مناسب به دنیایی از خرید آسان

پیش فروش پروژه ستین در منطقه 22 از طریق شرکت های سازنده

امور مالی خود را برنامه ریزی کنید

چرا املاک و مستغلات بهترین بازی با ارزش است؟چرا املاک و مستغلات تهران بهترین بازی با ارزش است؟آخرین به روز رسانی در تهران، نسبتاً کوچکی با جمعیت میلیون نفر، احتمالاً اولین جایی نیست که برای خرید املاک و مستغلات فکر می کنید.در واقع، با ذکر  ممکن است افکار نسل کشی و خمرهای سرخ به ذهن شما خطور کند. اگر یا تاریخچه اخیر رشد آن آشنا نباشید، تقریباً مطمئناً چنین است.

امور مالی خود را برنامه ریزی کنید

در حالی که این کشوردرگذشته مشکلات خود را داشت، بیش از چهار دهه از دوران خمرهای سرخ می گذرد. فروش پروژه ستین اکنون برای تجارت باز است، با سرعت در حال توسعه است و اکنون خانه یکی از بهترین بازارهای املاک تهران است.امروزه ما به چندین نوع داده از جمله بازده اجاره در شهرهای بزرگی مانند ، تجزیه و تحلیل مقایسه ای با سایر بازارهای ، همراه با اصول اقتصادی گسترده ترنگاه خواهیم کرد.

آیا میشود به سادگی سرمایه گذاری کرد؟

امیدواریم تا پایان این پست متوجه شوید که چرا ما در مورد قیمت املاک و مستغلات تهران صعودی هستیم .قوی ترین اقتصاد تهران یک بازار ملک خوب به اقتصاد قوی نیز نیاز دارد. به نوبه خود، اقتصاد یکی از بهترین ها در کل منطقه است. با سرعتی سریع و در عین حال پایدار در حال رشد است. برج رزلند تولید ناخالص داخلی آنها به طور متوسط ​​6.9٪ در طول دهه 2010 افزایش یافت و به عنوان دومین کشور با رشد سریع در پس ازغیررقابتی رتبه بندی شد .

آیا میشود به سادگی سرمایه گذاری کرد؟

نه تنها این، بلکه مدعی سابقه رشد قوی است که در دهه‌ها کاهش نیافته است. آنها از بحران مالی آسیا در دهه 1990 عبور کردند، حباب فناوری را در اوایل دهه 2000 از دست دادند و از رکود پیشی گرفتند. این کار را در حالی انجام داد که به طور متوسط ​​به رشد تولید ناخالص داخلی بیش از 7 درصد در سال دست یافت.نمودار رشد تولید ناخالص داخلی نموداری که رشد تولید ناخالص داخلی را در دهه گذشته نشان می دهد.

 سرمایه گذاری اطمینان بخش را تجربه کنید

ما بمانند سایر بازارهای مرزی، این کشور تا حد زیادی از آشفتگی اقتصادی جهانی مصون بوده است. برج پاریز بدیهی است که چیزی به نام «اقتصاد ضد رکود» وجود ندارد . هر کشوری مشکلاتی دارد در حالی که هر سرمایه گذاری ریسک های خود را دارد.با این تقریباً به همان اندازه نزدیک است. این پادشاهی نسبت به اکثریت کشورها ارتباط کمتری با بازارهای جهانی دارد. عدم اتکا به اقتصادهایی مانند و اتحادیه ، علاوه بر جمعیتی قوی، به نفع است.

 سرمایه گذاری اطمینان بخش را تجربه کنید

هسته اصلی مرحله رونق مداوم است. جمعیتی با میانگین سنی 25 سال سرعت در حال شهرنشینی هستند و از حومه شهر به و دیگر شهرها نقل مکان می کنند. این به طور طبیعی تقاضا برای املاک و مستغلات را درازمدت پشتیبانی می کند، جایی که طبقه متوسط ​​مستقر تازه در حال شکل گیری است. ارزش املاک پایین، پتانسیل عالی تعداد کمی از شهرهای پایتخت در جهان وجود دارند که بتوانید در آن املاک عالی را با قیمت پایین خریداری کنید

خط آخر

به خصوص در بازارهای با رشد بالا.املاک مرکزی به طور متوسط ​​بیش از 4000 دلار در هر متر مربع ارزش دارد. “خرید” یک آپارتمان اجاره ای درهانوی کمتر توسعه یافته حتی بیش از 3000 برای هر متر مربع هزینه خواهد داشت.با این حال، به عنوان تنها متمایز است ( شاید به جز شهری بسیار کمترتوسعه یافته مانند) که در آن می توانید

املاک و مستغلات را در وسط شهر با قیمت کمتر از 1000 برای هر متر مربع خریداری کنید.لطفاً توجه داشته باشید که ما در مورد مالکیت  تازه‌ساخت که در چند سال گذشته شروع به ظهور کرده‌اند صحبت نمی‌کنیم.ساختمان های اغلب بزرگ، چشمگیر و گواهی بر توسعه کشور در صنعت املاک و مستغلات هستند. اما آنها معمولاً بسیار گران هستند و با قیمت هایی نزدیک به محدوده موجود در بانکوک به فروش می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *