Breaking News

فروش پروژه ستین چیتگر با اقساط مناسب به دنیایی از خرید آسان

پروژه های ستین چیتگر برای سرمایه گذاری ملک ایده آل هستند

چرخه های رونق و رکود بازار

این حال واقعاً تعجب آور است که چگونه بسیاری از مردم به نظر می رسد این شعار جویندگان ارزش را در همه جا فراموش کرده اند.بازار املاک و مستغلات در بیشتر دهه در یک برنده بود. در واقع، خریداران ملکی محلی بیش از هر کس دیگری از رشد اقتصادی کشور به دست آوردند.خانه‌ها در شهرهای بزرگ بیشترین سود را داشتند. قیمت املاک در بین هزاره جدید و سه برابر شد.حجم معاملات املاک از «سال‌های رونق» به‌ ویژه در شهرهای ردیف اول و دوم وارد سقوط آزاد شده است.

چرخه های رونق و رکود بازار

نشانه های نادر اعتراض و خشم عمومی نیز خود را نشان می دهد. اگر بخرید، فروش پروژه ستین اما قیمت‌ ها شش ماه بعد کاهش پیدا کند و خریدارهای جدید معامله بهتری داشته باشند، ناراحت می‌شوید؟ این اکنون برای برخی از خریداران ملکی یک واقعیت است.علاوه بر این، همه اینها در فصل اوج فروش مسکن اتفاق می افتد. مردم محلی معمولاً این ماه های مبارک را می نامند.ممکن است فکر کنید به نام  خرید ملک در بزرگترین اقتصاد را پیشنهاد می دهد. اما ما این کار را نمی کنیم.

کاهش تقاضا برای مسکن

در اینجا چندین دلیل وجود دارد که چرا شما نباید دارای ملک مسکونی یا تجاری در باشید  به خصوص اگر یک هستید.دارای بزرگترین جمعیت جهان با نزدیک به نفر است اگرچه تا سال 2030 این عنوان را به خود اختصاص خواهد داد. با این وجود، خانه‌های زیادی برای فروش در برای همه وجود دارد.تخمین ها تعداد املاک فروخته نشده را بیش از عنوان می کند.این بیش از کل عرضه مسکن خصوصی کل است.دولت همچنین برای کاهش تعداد خریدهای سفته بازانه و فروش خانه دوم ، وام را محدود کرد.

کاهش تقاضا برای مسکن

تعداد کمتری از شهروندان دیگر خانه هایی را می خرند تا در واقع آنها را اشغال کنند. این نشانه خوبی نیست، به خصوص زمانی که با کاهش جمعیت همراه باشد خانه های دوم و سوم در حال حاضر سهم بیشتری از کل فروش مسکونی را نسبت به قبل تشکیل می دهند.به زودی علاوه بر همه چیز، با یک بحران جمعیتی روبرو خواهد شد. جمعیت آن تا سال نفر خواهد رسید.پس از آن، به سرعت خواهد شد و در عین حال جمعیت آن کاهش می یابد. کاهش تقاضا برای مسکن تنها یکی از بسیاری خواهد بود.

بازار سهام

آنها به زودی اولین کشوری خواهند بود که قبل از رسیدن به جایگاه کشور توسعه یافته پیر می شوند. کیان مهر پارس وضعیتی وخیم برای بازار املاک و مستغلات و اقتصاد آن به طور کلی معتقدم سهام در چند سال سخت را پشت سر گذاشته اند. شاخص ترکیبی شانگهای بالای بود. از آن زمان این شاخص به نصف کاهش یافته و به محدوده رسیده است.سقوط بازار سهام از سوی رسانه ها گزارش نشده است. با این حال، افت مطمئناً بیش از یک اصلاح ساده است.

بازار سهام

اکثر تحلیلگران بی طرف سهام آن را یک فروپاشی تمام عیار بازار سهام بدون هیچ تردیدی می نامند.نمودار ساله شاخص ترکیبی بین قیمت سهام به کمتر از نصف بالاترین قیمت اخیر خود فروخته می شود. زیرا ارزش املاک و مستغلات در وهله اول تنها با جریان خروجی از بازار سهام متورم نگه داشته شد.ببینید، سرمایه گذاران قاطعانه بر این باورند که ملک یک دارایی امن است. آنها چرخه های رونق و رکود بازار سهام را دیده اند. با این حال، از قیمت املاک و مستغلات کاهش نیافته است.

خط آخر

این یک دلیل اصلی است که چرا پول ها بلافاصله پس از سقوط سهام در سال 2015 به سمت املاک تجاری در حرکت کردند. همچنین به همین دلیل است که قیمت املاک و مستغلات تا همین اواخر با وجود سقوط بازار سهام و داده های اقتصادی ضعیف ثابت مانده بود.به عبارت دیگر، حباب املاک و مستغلات چندین سال پیش قرار بود به وجود بیاید. خروج از بازار سهام به سادگی امر اجتناب ناپذیر را به تاخیر انداخت.کنترل‌های سرمایه سخت ‌گیرانه ‌تر برای اطمینان از ماندن محلی در مرزهای است.

متأسفانه، کاهش قیمت املاک و سهام به این معناست که سرمایه گذاران دارایی های کمتری برای خرید دارند.رسما آغاز شد و احتمالا برای مدتی باقی خواهد ماند. بسیاری از تحلیلگران فکر می کنند که وضعیت قبل از بهبود در بلند مدت بسیار بدتر خواهد شد.قبلا شلیک شده است. هر کدام بر از کالاهای یکدیگر تعرفه وضع کرده اند. اما تقریباً محصول از آوارد می کند.تعرفه ها در طرف به حداکثر می رسد. بنابراین تنها دو راه برای پاسخ به دارد. هر یک از این اقدامات تلافی جویانه به بازار املاک و مستغلات خود آسیب می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *