Breaking News

فروش پروژه ستین چیتگر با اقساط مناسب به دنیایی از خرید آسان

مشارکت های سرمایه گذاری مشترک در پروژه ستین

استراتژی برای سرمایه گذاری بلند مدت

انجام این کار به تنهایی بسیار دشوار است و من متوجه شده ام که اکثر سرمایه گذاران تمایل دارند بیش از حد احساسی درگیر شوند تا وضعیت خود را به طور عینی ببینند.مزایای تدوین چنین طرحی عبارتند ازاین به شما کمک می کند تا اهداف مالی خود را مشخص کنید.شما متوجه خواهید شد که آیا اهداف شما واقع بینانه هستند، به خصوص برای بازه زمانی شما.شما متوجه خواهید شد که در طول سفر مالی خود چه کارهایی را درست انجام داده اید و چه کارهایی را اشتباه انجام داده اید.

استراتژی برای سرمایه گذاری بلند مدت

چه کارهایی می توانید در مورد آن انجام دهید.پیش فروش پروژه ستین شما قادر خواهید بود پیشرفت خود را به سمت اهداف خود اندازه گیری کنید و اینکه آیا سبد دارایی شما برای شما کار می کند یا اینکه برای آن کار می کنید.طرح شما به شما کمک می کند خطراتی را که فکرش را نمی کردید شناسایی کنید.طرح دارایی استراتژیک شما باید شامل اجزای زیر باشد:یک استراتژی حفاظت از دارایی و کاهش مالیات یک استراتژی مالی شامل کاهش بدهی بلند مدت و کسب درآمد از استراتژی نمونه کارها دارایی شما.

به روز رسانی های بازار

با پیروی از یک برنامه مستند، فایده واقعی این است که می‌توانید ثروت خود را از طریق سبد دارایی خود سریع‌تر و ایمن‌تر از یک سرمایه‌گذار معمولی رشد دهید، بدون اینکه اشتباهات پرهزینه‌تری در این راه مرتکب شوید.وقتی در ملک سرمایه گذاری می کنید، در واقع تنها سه اهرم اصلی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:بودجه شما و معمولاً توسط بانک ها تعیین می شود مکان و شما نمی توانید در مورد آن مصالحه کنید.

به روز رسانی های بازار

سه بخش مهم از معادله سرمایه گذاری شما مگر اینکه بودجه نامحدودی داشته باشید، و این برای تعداد کمی از ما صدق می کند، سرمایه گذاران معمولاً باید حداقل در مورد یکی از موارد بالا مصالحه کنند.اما سوالی که برخی از سرمایه گذاران بالقوه می پرسند، اکنون که بازارهای ما به مرحله بعدی چرخه املاک رفته اند این است: “آیا املاک و مستغلات هنوز یک سرمایه گذاری خوب است؟”

بینش نمونه کارها

مطمئناً بادهای مخالفی در راه است.بله، ما وارد فاز تعدیل چرخه املاک شده‌ایم،کیان مهر پارس اما در حال حاضر، پنجره‌ای از فرصت را برای سرمایه‌گذاران دارایی با تمرکز بلندمدت می‌بینم.این فرصت به این دلیل نیست که املاک ارزان هستند، با این حال، وقتی سه سال دیگر به گذشته نگاه کنید، قیمتی که امروز برای ملک می‌پردازید، قطعا ارزان به نظر می‌رسد این فرصت به این دلیل به وجود می آید که اعتماد مصرف کننده پایین است و بسیاری از خریداران و سرمایه گذاران بالقوه در حاشیه نشسته اند.

بینش نمونه کارها

با این حال، من معتقدم در اواخر سال جاری بسیاری از خریداران بالقوه متوجه خواهند شد که نرخ های بهره نزدیک به اوج خود هستند، تورم به اوج خود رسیده است و تلاش های آن را تحت کنترل در خواهد آورد.و در آن زمان تقاضای قابل توجهی وجود خواهد داشت که با غلبه بر ترس، حرص و طمع آزاد خواهد شد، همانطور که همیشه با پیشروی چرخه دارایی انجام می شود.این بدان معناست که سرمایه‌گذاران باهوش در سال 2023 پس از سالی که بسیاری به دلیل افزایش سریع نرخ‌های بهره و تورم بالا در حاشیه بودند.

خط آخر

دوباره وارد بازار خواهند شد.با توجه به اینکه اکثر افزایش نرخ های نقدی در حال حاضر به احتمال زیاد پشت سر ما قرار دارند، همچنین قیمت های پایین تر، اجاره بها بالا، نرخ های کم جای خالی و بازگشت مهاجرت، بازار همه موارد ضروری را برای جذب سرمایه گذاران خواهد داشت.در زمانی که ترس از انتخابات فدرال آتی خریداران را از ورود به بازار منع کرد، فرصتی مانند این را دیدیم. و ببینید از آن زمان تاکنون چه اتفاقی برای قیمت ملک افتاده است.

تمام آن پیش بینی های منفی چند سال پیش را به خاطر دارید.من فرصت های مشابهی را در پایان بحران مالی جهانی و در سال 2002 پس از خرابی فناوری دیدم. تاریخ راهی برای تکرار دارد.سرمایه گذاران استراتژیک از فرصت هایی که بازارهای املاک ما در طی چند سال آینده ارائه می دهد استفاده خواهند کرد .با این حال، سال 2021 سال فوق‌العاده‌ای در بازار مسکن بود . درصد از مکان‌های اطراف افزایش ارزش ملک را ثبت کردند و بسیاری از املاک بیش  درصد ارزش داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *