Breaking News

خرید مسکونی هوشمند با پیش‌ فروش باورنکردنی پروژه ستین چیتگر

حداقل سرمایه لازم برای پروژه ستین چیتگر چه قدر است؟

بررسی شرایط کنونی بازار املاک با توجه به رشد قیمت دلار

این شامل تمام ابزارهایی است که می توانید نیاز داشته باشید. شامل بسیاری از جاذبه های گردشگری مهم جهان مانند برج دوشیزه است که بازدیدکنندگان از سراسر جهان از آن بازدید می کنند. این منطقه شامل تعداد زیادی از مهم ترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری ترکیه مانند بالای تپه عروس است پیش فروش پروژه ستین که می توانید از بالکن ملک خود در منطقه اوسکودار مشاهده کنید.

حداقل سرمایه لازم برای خرید و پیش خرید آپارتمان

منطقه شامل تمام املاک و مستغلات برای فروش، از آپارتمان ها و ویلاهای لوکس برای فروش است. در اینجا صحبت از مجلل ترین و مهم ترین مناطق استانبول ترکیه است که به طور خاص در سمت اروپایی استانبول واقع شده است با موارد زیر مشخص می شود: یکی از محبوب ترین مناطقی است که گردشگران و سرمایه گذاران هدف آن هستند.املاک دارای منظره دریای منحصر به فرد و جذابی از بسفر معروف جهان است.

ارزیابی سرعت پیشرفت پروژه های ساختمانی چیتگر

این منطقه به عنوان یک سبک توریستی لوکس در نظر گرفته می شود، زیرا تاجران، افراد ثروتمند، سیاستمداران و افراد مشهور از آن بازدید می کنند و این به دلیل قیمت املاک و مستغلات نسبت به بقیه مناطق استانبول است. ویژگی املاک و مستغلات در ساریر سبک املاک بسیار مجلل است و مجتمع های مسکونی لوکس در آن حاکم است پروژه اسپرلوس که شامل تمامی امکانات خدماتی و تفریحی مورد نیاز ساکنین می باشد.

بررسی شرایط کنونی بازار املاک با توجه به رشد قیمت دلار

منطقه شامل کلیه امکانات عمومی مانند مدارس، دانشگاه ها، موسسات بهداشتی و بیمارستانی می باشد. این منطقه در زمان های اخیر بسیار خاص تلقی می شود، زیرا شاهد رونق زیادی در بخش املاک بوده است که باعث شده پروژه های سرمایه گذاری املاک در آن اخیرا افزایش چشمگیری داشته باشد. منطقه با موارد زیر مشخص می شود: نمای دریای متمایز از دریاچه.

فروش و پیش فروش واحد های آپارتمانی به صورت اقساط بلند مدت

یک شبکه حمل و نقل بسیار قوی، زیرا این منطقه در نزدیکی بزرگراه ها واقع شده است که به راحتی به تمام مناطق استانبول متصل می شود. منطقه شامل کلیه امکانات خدماتی و تفریحی است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. قیمت ها در بسیار مناسب هستند و خیلی گران نیستند. املاک و مستغلات در این منطقه بسیار متفاوت است و به شما این امکان را می دهد که گزینه های زیادی برای سرمایه گذاری موفق املاک در بازار املاک ترکیه داشته باشید.

فلوریا در ساحل دریای مرمره و در منطقه باکرکوی استانبول واقع شده است. منطقه فلوریا با موارد زیر مشخص می شود: نمای خیره کننده و جذاب دریا از دریای مرمره. یکی از جذاب ترین مناطق برای گردشگران در سراسر جهان به حساب می آید. فلوریا یکی از معتبرترین مناطق استانبول است. فلوریا کلیه خدمات اولیه و تفریحی مورد نیاز ساکنین را فراهم می کند.

فروش و پیش فروش واحد های آپارتمانی به صورت اقساط بلند مدت

خط آخر

این منطقه دارای جاذبه های گردشگری مهمی مانند پارک آبی فلوریا است. رستوران های لوکس و کافه های بین المللی زیادی در این منطقه وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که با صدای امواج دریای مرمره یک نوشیدنی فوق العاده بنوشید. در اینجا به یکی از مناطق مرکزی شهر استانبول ترکیه رسیدیم. منطقه یکی از مناسب ترین مناطق از نظر خرید ملک در ترکیه مشرف به دریا محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *