Breaking News

فروش پروژه ستین چیتگر با اقساط مناسب به دنیایی از خرید آسان

ساخت برج 12 طبقه در منطقه 22 توسط آرین سازه به نام پروژه ستین

1.    مصالح ساختمانی را هوشمندانه انتخاب کنید

انواع مختلف مصالح ساختمانی هزینه های متفاوتی خواهند داشت. انتخاب مواد مقرون به صرفه می تواند به مقرون به صرفه بودن پروژه کمک کند. در اینجا چند مورد برای بررسی وجود دارد.

مواد بازیافتی

در حالی که استفاده از مواد احیا شده مانند درهای انبار قدیمی یا چوب در ساخت خانه شما مرسوم است، یک دلیل عملی برای محبوبیت آن وجود دارد: باعث صرفه جویی در هزینه می شود. پیش فروش پروژه ستین به دنبال درهای بازسازی شده، کف چوبی، پنجره ها و وسایل تزئینی باشید. مطمئن نیستید مواد احیا شده را کجا پیدا کنید؟  Craigslist، Planet Reuse  یا یک فروشگاه نجات را بررسی کنید. حتی می توانید خانه ای را پیدا کنید که در حال تخریب است و ببینید آیا می توانید مواد قدیمی آن را نجات دهید یا خیر.

ساخت آپارتمان با قیمت مناسب

پانل های پیش ساخته

پانل های پیش ساخته پانل های دیواری هستند که به صورت سفارشی در داخل کارخانه ساخته می شوند و به محل ساخت ارسال می شوند. با ساختن دیوارها در داخل خانه و ارسال به محل آماده برای نصب، آنها می توانند ساخت و ساز را کاهش دهند و زمان صرف شده برای قاب بندی و دیوارهای خشک را کاهش دهند. این می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند زیرا برای کار اضافی برای ساخت و قاب دیوارها هزینه نمی کنید.

بتن پیش ساخته

درست مانند پانل های پیش ساخته، بتن پیش ساخته بتنی است که در یک قالب قابل استفاده مجدد ریخته می شود، در داخل ساختمان پخت می شود و سپس به محل ساخت ارسال می شود. به طور متوسط، هزینه بتن پیش ساخته کمتر از ریختن در محل است، زیرا کار در محل را کاهش می دهد و می تواند به جلوگیری از تاخیرهای ناشی از آب و هوا کمک کند.

کانتینرهای حمل و نقل

این ایده جایگزین مسکن از ظروف حمل و نقل قدیمی برای ساختار خانه استفاده می کند. از آنجایی که سازه در حال حاضر دست نخورده است، این نوع مسکن می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه های ساخت کمک کند. البته، باید تغییراتی را که باید روی ظرف انجام دهید تا آن را به یک فضای زندگی قابل استفاده تبدیل کنید، در نظر بگیرید و در صورت استفاده از بیش از یک ظرف، هزینه ها افزایش می یابد.

پیش فروش پروژه ستین توسط کارگزاران رسمی شرکت آرین سازه

بلال

بلال مخلوطی از کاه، خاک رس و خاک زیرین است. این ماده خاکی به قدری ضخیم است که از نظر انرژی کارآمدی و مزایای حرارتی را ارائه می دهد. و از آنجایی که بیشتر مواد تشکیل دهنده بلال را می توان به صورت رایگان در محل پیدا کرد، می توانید مقدار زیادی پول در هزینه های مواد صرفه جویی کنید. همچنین شناخته شده است که Cob صدها سال دوام می آورد و تنها زمانی نیاز به یک لایه جدید دارد که در نهایت نیاز به تعمیر داشته باشد که آن را به یک مصالح ساختمانی عالی برای یک خانه ارزان تبدیل می کند.

2.      مواد را با تخفیف بخرید

مواد یکی از بزرگترین هزینه های شما (اگر نه بزرگترین) کار خواهد بود. بنابراین اگر بتوانید بودجه مواد خود را کاهش دهید، هزینه ساخت خانه خود را به میزان قابل توجهی کاهش خواهید داد. هنگامی که شروع به خرید می کنید، از هر تامین کننده بپرسید که آیا تخفیف سازنده ارائه می دهد یا خیر. بله، مشکلی نیست که بپرسید. ممکن است مواد را به مقدار کافی برای واجد شرایط بودن خریداری نکنید، اما پرسیدن آن ضرری ندارد.

اگر نمی توانید واجد شرایط تخفیف در مواد خود باشید، ممکن است از پیمانکار خود بخواهید با استفاده از تخفیف خود، اقلام را برای شما خریداری کند. بسته به رابطه شما، آنها ممکن است برای انجام این کار برای شما هیچ نشانه گذاری دریافت نکنند.

  • اضافه کردن ویژگی های انرژی کارآمد خانه برای تخفیف و مالیات

به نظر می رسد همه در هنگام ساخت و ساز سبز می شوند و دلیلی برای صرفه جویی در هزینه وجود دارد. استفاده از مواد کم مصرف، از جمله عایق بهتر و پنجره‌های با راندمان بالا، ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد، اما در نهایت می‌تواند در طی سال‌ها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای صاحبان خانه شود. پنل های خورشیدی یا انرژی باد را به عنوان منبع انرژی در نظر بگیرید ، اما بررسی کنید که در منطقه شما و برای قطعه زمین خاص شما مناسب هستند.

4.      تا جایی که می توانید خودتان را انجام دهید

آیا روکش های خاصی در خانه شما وجود دارد که دوست دارید داشته باشید، اما نمی توانید هزینه کنید؟ وقت آن است که چند ویدیو را تماشا کنید و خودتان آن را امتحان کنید. رفتن به مسیر DIY می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند، به خصوص در مواردی مانند نقاشی یا کف سازی. پروژه ستین اما همه کارهایی که انجام می دهید صرفه جویی در پول نمی شود. فروش پروژه ستین اگر نمی دانید که چگونه برخی از کارهای بزرگ مانند لوله کشی یا برق را انجام دهید، ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد که بخواهید اشتباهات شما را در این مسیر برطرف کند.

بررسی مزیت های پروژه ستین در مقایسه با دیگر پروژه های ساخت در منطقه 22

خط پایین

ساخت خانه می تواند یک جایگزین مناسب مالی برای افرادی باشد که نمی خواهند خانه بخرند یا خیر. با این حال، در مسیر ساده‌تر خرید مسکن از قبل، مزایای زیادی وجود دارد. اگرچه ممکن است فرصت‌های پس‌انداز را از دست بدهید، اما در مورد هزینه‌های کل خود نیز با غیرقابل‌پیش‌بینی کمتری مواجه خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *