Breaking News

خرید مسکونی هوشمند با پیش‌ فروش باورنکردنی پروژه ستین چیتگر

افزایش حجم تقاضای خرید در پروژه ستین چیتگر

مقرون به صرفه بودن/قیمت خانه به درآمد

 نسبت قیمت مسکن به درآمد بر تقاضا تأثیر می گذارد. همانطور که قیمت خانه نسبت به درآمد افزایش می یابد، انتظار دارید افراد کمتری قادر به پرداخت هزینه باشند. به عنوان مثال در رونق سال 2007 نسبت قیمت مسکن به درآمد به 5 رسید. در این سطح قیمت مسکن نسبتاً گران بود و با کاهش قیمت مسکن شاهد اصلاح بودیم.

affordability-index

روش دیگر برای بررسی مقرون به صرفه بودن مسکن، بررسی درصد پرداختی است که برای وام مسکن خرج می شود. این امر هر دو قیمت خانه را در نظر می گیرد، فروش پروژه ستین اما عمدتاً نرخ بهره و هزینه پرداخت ماهانه وام مسکن را در نظر می گیرد. در اواخر سال 1989، شاهد هستیم که مسکن به دلیل افزایش نرخ سود بسیار غیرقابل استطاعت است. این امر باعث کاهش شدید قیمت ها در سال 90-92 شد.

نسبت های قیمت خانه-درآمد-درآمد

عوامل جغرافیایی بسیاری از بازارهای مسکن دارای موقعیت جغرافیایی بالایی هستند. به عنوان مثال، قیمت مسکن ملی ممکن است در حال کاهش باشد، اما برخی از مناطق (مانند لندن، آکسفورد) ممکن است همچنان شاهد افزایش قیمت باشند. مناطق مطلوب می توانند روندهای بازار را کاهش دهند زیرا تقاضا زیاد است و عرضه محدود است.

بررسی و ارزیابی شرایط و جوانب مختلف فروش پروژه ستین توسط کارشناسان برجسته بازار مسکن

 به عنوان مثال، خانه های نزدیک به مدارس خوب یا یک راه آهن خوب ممکن است حق بیمه قابل توجهی نسبت به مناطق دیگر داشته باشد. این نمودار نشان می‌دهد که خریداران بار اول در لندن با قیمت‌های مسکن بسیار گران‌تر روبرو هستند – بیش از 1.0 برابر درآمد در مقایسه با شمال، جایی که قیمت خانه تنها 4.5 برابر درآمد است.

قیمت خانه با استفاده از عرضه و تقاضا

این نمودار دوره 1998 تا 2005 را نشان می دهد که در آن قیمت مسکن در بریتانیا بیش از دو برابر شده است. در مقابل، افزایش قابل توجهی در تقاضا به دلیل نرخ بهره پایین، رشد اقتصادی مثبت، افزایش جمعیت، در دسترس بودن بالا وام مسکن و اعتماد به بازار مسکن یک سرمایه گذاری خوب بود. بین سال های 1993 تا 2007 قیمت مسکن به شدت افزایش یافت. بین سال های 2007 تا 2012 قیمت مسکن به دلیل موارد زیر کاهش یافت:

پیش فروش پروژه ستین توسط کارگزار رسمی شرکت سازنده
  • تنگنای اعتباری و کاهش وام‌دهی بانکی (معیارهای سختگیرانه‌تر وام‌های مسکن)
  • قیمت خانه در سال های رونق بیش از حد ارزش گذاری شد به این معنی که پیش فروش پروژه ستین تعداد کمی از خریداران برای اولین بار قادر به خرید آن بودند.
  • رکود و افزایش بیکاری بسیاری را از خرید منصرف کرد.

از سال 2012، قیمت مسکن با وجود اقتصاد نسبتا ضعیف، سریعتر از تورم افزایش یافته است. این تا حدودی به دلیل کمبود مداوم عرضه و افزایش جمعیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *