Breaking News

فروش پروژه ستین چیتگر با اقساط مناسب به دنیایی از خرید آسان

روند رو به رشد پروژه ستین چیتگر با افزایش عرضه و تقاضا

قیمت گذاری بر روی واحدهای تجاری و اداری توسط کارشناسان فروش

این منطقه سرشار از امکانات اجتماعی، بهداشتی و آموزشی است. باغچه شهیر مغازه ها و مجتمع های تجاری زیادی دارد که به ارزش تجاری املاک آنجا می افزاید. باهچه شهیر دارای بزرگترین دریاچه مصنوعی در کل ترکیه است که آن را به یک جاذبه توریستی لوکس تبدیل می کند و همچنین رستوران های خوب، پیش فروش پروژه ستین کافه های سطح بالا، سینما، مکان های تفریحی و کلوپ ها را دارد.

روند رو به رشد شرایط بازار مسکن با افزایش عرضه و تقاضا

مساحت منطقه باهچه شهیر بیش از 4 میلیون متر مربع است که می تواند بیش از 15 هزار آپارتمان و واحد مسکونی را در خود جای دهد. این منطقه پوشیده از گیاهان و درختان سبز است که حس زیبایی به آن می بخشد. منطقه باهچه شهیر بسیار مورد توجه دولت ترکیه است و به همین دلیل مقصد مهمی برای سرمایه گذاران خارجی و عرب است و همین امر باعث شده است که قیمت املاک در منطقه باهچه شهیر به تدریج و به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

دغدغه مستاجرین قبل انتخاب آپارتمان مناسب برای سکونت

منطقه بی اوغلو یکی از مناطق معروف در سمت اروپایی استانبول ترکیه است. کارهای زیر را انجام خواهد داد: موقعیت جغرافیایی استراتژیک متمایز. بسیاری از فروشگاه های تجاری و سرمایه گذاری که ویژگی تجاری مهمی به منطقه می بخشد. منطقه بی اوغلو هتل های توریستی لوکس و امکانات اجتماعی زیادی دارد.

این منطقه دارای کلیه خدمات اولیه و تفریحی از قبیل بیمارستان ها، مراکز درمانی و موسسات آموزشی پیشرفته و مدرن و همچنین رستوران ها، کافه ها و کلوپ های ورزشی مجلل فراوان می باشد. پروژه تندیس چیتگر منطقه بی اوغلو به دلیل دارا بودن خیابان استقلال جهانی، میدان تقسیم، مسجد کامر هاتون، برج گالاتاسرای و همچنین راهروی گل، دارای طبیعت گردشگری است.

قیمت گذاری بر روی واحدهای تجاری و اداری توسط کارشناسان فروش

بررسی امکانات رفاهی برج های 32 طبقه ارتش

این منطقه با شبکه حمل و نقل قوی مشخص می شود، زیرا دارای شبکه کاملی از خطوط مترو، متروبوس و اتوبوس های عمومی است. سرمایه گذاری در بی اوغلو به دلیل موقعیت جغرافیایی متمایز و پروژه های حیاتی و توریستی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در اینجا در مورد یکی از پرچم های شهر اروپایی استانبول، منطقه کوچوکچکمجه صحبت می کنیم که در پشت فرودگاه آتاتورک قرار دارد و انتظار می رود با مساحت 118 کیلومتر به یکی از بزرگترین پارک های جهان تبدیل شود.

این منطقه دارای تمام عناصر اولیه ای است که برای زندگی و ثبات نیاز دارید، این شامل مدارس، بیمارستان ها و مراکز خرید عمده می شود. دارای تمامی وسایل حمل و نقل مانند مترو، متروبوس و اتوبوس های عمومی. واقع در بزرگراه ، شامل بزرگترین مراکز خرید در کل استانبول است. در منطقه زیباترین مکان های تفریحی مانند پارک تفریحی و همچنین مهم ترین جاذبه های گردشگری ترکیه مانند غار را خواهید دید.

بررسی امکانات رفاهی برج های 32 طبقه ارتش

خط آخر

کوچوکچکمجه شاهد توسعه شهری شگفت انگیزی بوده است، جایی که بسیاری از مجتمع های مسکونی مدرن و برج های تجاری عظیم ساخته شده اند و این به جذب سرمایه گذاران خارجی و عرب برای خرید در آن کمک کرده است. املاک و مستغلات در این منطقه دارای منظره دریای منحصر به فرد و جذابی از دریاچه کوچوکچکمجه است که ارزش سرمایه گذاری بسیار خاصی را به این املاک می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *