Breaking News

خرید مسکونی هوشمند با پیش‌ فروش باورنکردنی پروژه ستین چیتگر

انواع خانه جهت سکونت وفرق بین آن ها

انواع مختلفی از خانه در ایران وجود دارند که مردم با توجه به سلیقه و شرایط زندگی که دارند میتوانند انتخاب کنند و همراه با خانواده خود درآن زندگی کنند. با بررسی صورت گرفته توسط مسکن جوان اکنون زمان آن است که از آپارتمان ها دور شوید و به خانه ها بروید.

انواع خانه جهت سکونت وفرق بین آن ها

خانه ییلاقی چیست؟

خانه های ییلاقی معمولاً به عنوان یک خانه مستقل یک طبقه شناخته می شود، اگرچه برخی از آنها ممکن است به لطف تبدیل زیر شیروانی دارای سطح دوم باشند. با این حال، برای تبدیل شدن به یک خانه ییلاقی واقعی، تبدیل انبار باید یک سقف شیبدار را حفظ کند، که در آن پنجره های خوابگاهی قرار می گیرند.

 اینها معمولاً به عنوان خانه های ییلاقی کلبه نامیده می شوند. از آنجایی که خانه‌های ییلاقی بالا نمی‌روند، معمولاً بیرون می‌روند، بنابراین اغلب وسعت بیشتری نسبت به یک خانه معمولی پوشش می‌دهند .

عمدتاً به همین دلیل است که خانه های ییلاقی دیگر واقعاً در بریتانیا ساخته نمی شوند، بنابراین خانه های ییلاقی در بازار تقریباً همیشه متعلق به قرن بیستم است.

کلبه چیست؟

زمانی کلبه‌ها، اصطلاح رایج برای کارگر مزرعه‌ای که در ازای کارشان ملک را اجاره می‌کردند، کلبه‌ها اکنون به ظاهر در همه جا هستند. با این حال، این کلبه‌های شهری باید به‌جای کلبه‌های واقعی برچسب‌گذاری صحیح‌تری به سبک کلبه‌ای داشته باشند.

فرهنگ لغت کمبریج صرفاً به یک کلبه به عنوان ” خانه ای کوچک، معمولاً در حومه شهر” اشاره می کند، بنابراین این اصطلاح را می توان تا حدودی به راحتی به کار برد.

خانه تراس دار چیست؟

اکنون همه چیز کمی ساده تر می شود. خانه های تراس دار درتهران ردیفی از خانه های یکنواخت است که در یک خط پیوسته ساخته شده اند، و خانه تراس دار یکی از اموال درون آن ردیف است.

اغلب با توجه به نام ایرانی آنها، خانه های شهری، خانه های تراس دار یکی از محبوب ترین اشکال مسکن در بریتانیا هستند. دلیل این امر واضح است، زیرا دیوارهای جانبی مشترک آنها امکان ساخت خانه های بیشتری را در یک قطعه زمین نسبت به خانه های مستقل یا نیمه مستقل می دهد.

سرمایه گذاری در خانه و آپارتمان کسب سود حاصل از اجاره

انتهای تراس

هیچ جایزه ای برای حدس زدن این یکی وجود ندارد! یک خانه انتهای تراس دقیقاً همان چیزی است که انتظار می رود، یک خانه تراس دار در تهران در انتهای یک ردیف. در حالی که تراس به شکل یکنواخت ساخته می شود، خانه های انتهای تراس اغلب با پلان طبقه متفاوتی نسبت به خانه های وسط پیدا می شوند. آنها همچنین مطلوب‌تر از همسایگان وسطی هستند، عمدتاً به این دلیل که شما فقط در یک طرف به جای دو همسایه خواهید داشت.

خانه نیمه مستقل حومه شهر چیست؟

یک خانه نیمه مستقل، مانند یک ملک انتهای تراس، یک دیوار کناری واحد با خانه دیگری مشترک است. برخلاف خانه‌های انتهای تراس، یک نیمه به یک خانه تکی دیگر متصل است که به صورت جفت ساخته شده است، برخلاف ردیف بزرگی از خانه‌ها.

خانه مستقل چیست؟

یک تعریف ساده دیگر برای شما در حال حاضر. خانه های مستقل املاک مستقلی هستند که هیچ دیواری با ملک دیگری ندارند. خانه های مجزا که به طور گسترده به عنوان اوج مالکیت خانه در نظر گرفته می شوند، خصوصی ترین خانه ای هستند که می توانید بخرید.

باغ‌های جلو و عقب در خانه‌های مجزا رایج هستند و برخی از آنها در بخش‌های بزرگ‌تری از زمین قرار دارند. با این حال، اگر آنها خیلی بزرگ و مجلل شوند، می توانند چیزی کاملاً متفاوت در نظر گرفته شوند …

عمارت خانه چیست؟

عمارت یک ملک بزرگ است که متعلق به یک فرد یا خانواده ثروتمند است. در حالی که ممکن است با ذکر کلمه عمارت به طور خودکار به خانه های باشکوه فکر کنید، اما تعریف واقعی هیچ تمایزی برای این واژه به جز اینکه خانه ای بزرگ و چشمگیر است، قائل نیست.

خرید و پیش خرید خانه و آپارتمان سرمایه گذاری در املاک اداری تجاری و مسکونی

بنابراین، این اصطلاح تا حدودی ذهنی است، اما همیشه با تجمل و ثروت همراه خواهد بود. صرف نظر از نوع ملکی که به دنبال خرید یا فروش آن هستید، بهترین افراد را در کنار خود می خواهید. اینجا به افراد و خانواده‌ها کمک کرده‌ایم تا به خانه‌های خود بروند، بنابراین یک یا دو چیز در مورد این فرآیند می‌دانیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *