Breaking News

فروش پروژه ستین چیتگر با اقساط مناسب به دنیایی از خرید آسان

امکاناتی که هنگام اجاره آپارتمان باید به آن توجه کنید.

گرمایش و تهویه مطبوع

ممکن است تعجب کنید که این یک امکانات رفاهی در نظر گرفته می شود و یک ویژگی همیشه شامل نمی شود. اما اگر در منطقه‌ای از ایران زندگی می‌کنید که در طول سال بسیار سرد یا گرم می‌شود، ممکن است بخواهید یک خانه آپارتمانی با سیستم HVAC پیدا کنید. سیستم‌های تهویه مطبوع مزایای بیشتری نسبت به کنترل دمای آپارتمان شما دارند – از نظر مسکن جوان آنها همچنین نقشی حیاتی در تهویه فضای شما و حفظ کیفیت هوای سالم دارند.

امکاناتی که هنگام اجاره آپارتمان باید به آن توجه کنید.

ماشین لباسشویی و خشک کن داخلی

ماشین لباسشویی و خشک کن در داخل آپارتمان های تهران یکی از محبوب ترین وسایل رفاهی آپارتمانی است که به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه آنها می تواند. به جای اینکه مجبور شوید از فرصت خود برای یافتن ماشین‌های باز در یک اتاق لباس‌شویی عمومی استفاده کنید یا هر هفته وقت و هزینه بیشتری را در خشک‌شویی محلی صرف کنید، می‌توانید با این ویژگی آپارتمان راحت، لباس‌های خود را در راحتی در خانه خود تمیز کنید.

وسایل اشپزخانه

اگر می‌خواهید لوازم آشپزخانه به‌روز داشته باشید، این چیزی است که باید در فهرست خواسته‌های امکانات رفاهی آپارتمان خود به آن توجه کنید. مایکروویو، اجاق گاز، اجاق گاز، و ماشین ظرفشویی همیشه در خانه های اجاره ای استاندارد نیستند – به خصوص در ساختمان های قدیمی – بنابراین باید مطمئن شوید آپارتمان هایی که در نظر دارید این ویژگی ها را دارند. اگر می‌خواهید در خدمات شهری صرفه‌جویی کنید ، ممکن است به دنبال گزینه‌های آپارتمانی باشید که لوازم خانگی ارتقا یافته و سازگار با محیط زیست را ارائه می‌دهند.

ویژگی های هوشمند

فن آوری خانه های هوشمند در آپارتمان های اجاره ای در تهران محبوبیت پیدا می کند. این ویژگی‌ها ممکن است شامل ترموستات‌های هوشمندی باشد که دمای آپارتمان شما را در طول روز کنترل می‌کند، چراغ‌های LED حرکتی یا کنترل‌شده از راه دور، و قفل‌های بلوتوث روی درب ورودی شما.

کفپوش چوبی

کفپوش های چوبی نه تنها به فضای نشیمن آپارتمانی سبک می بخشند، بلکه مزایای عملی نیز دارند. در مقایسه با فرش سنتی، کفپوش‌های چوبی ساده‌تر تمیز می‌شوند، بادوام‌تر هستند و می‌توانند کیفیت هوای فضای شما را بهبود بخشند. در واحدهای آپارتمانی احتمالی، به خصوص در مناطقی که ممکن است کف با رطوبت تماس پیدا کند، مانند آشپزخانه، حمام و ورودی، حتماً مراقب کفپوش های چوبی سخت باشید.

فرش جدید

در حالی که کفپوش‌های چوبی در کشور ایران برای بسیاری از اجاره‌کنندگان جذاب است، فرش هنوز هم یکی از وسایل رفاهی آپارتمانی است که باید به دنبال آن باشید—فقط مطمئن شوید که فرش نو است! فرش استفاده شده حتی پس از تمیز کردن عمیق استاندارد می تواند بوهای طولانی مدت، آلرژن ها و باکتری ها را حمل کند. داشتن فرش جدید نیز مزایای زیادی دارد . کیفیت هوای خانه شما را بهبود می بخشد، راحتی بیشتری را فراهم می کند و با روندهای طراحی فعلی مطابقت دارد.

فضای کمد

حتی با وجود خانه‌های برای فروش، فضای کمد دیواری یک ویژگی مطلوب است، بنابراین جای تعجب نیست که کمدها برای اجاره‌دهندگان آپارتمان نیز وسیله‌ای برای ساخت و ساز هستند. نقشه‌های طبقه آپارتمان‌ها را بررسی کنید تا ببینید چه نوع فضاهای کمد را ارائه می‌دهند، از جمله کمد دیواری، کمد لباس او و او، کمد کتانی، کمد کت و حتی فضای انبار.

توجه به امکانات و شرایط کنونی آپارتمان برای خرید و اجاره

پاسیو یا بالکن

پاسیو و بالکن آپارتمان در تهران به شما این امکان را می دهد که هوای تازه داشته باشید و آپارتمان خود را بیشتر شبیه خانه کنید. به همین دلیل، آن‌ها با مجتمع‌ها و ساختمان‌های مرتفع بسیار، یک مرکز رفاهی محبوب هستند. در نظر بگیرید که چه مقدار فضایی را ترجیح می دهید. آیا یک بالکن ژولیت برای لذت بردن از مناظر آپارتمان جدیدتان کافی است یا می‌خواهید فضای بیرونی بزرگ‌تری داشته باشید که بتوانید میز و صندلی در فضای باز بچینید؟

سطل زباله Valet

آیا نمی خواهید زباله ها را از پله ها بالا و پایین ببرید؟ به دنبال آپارتمان‌هایی باشید که خدمات سطل زباله‌های نوکر ارائه می‌دهند. با هزینه اندکی که معمولاً در اجاره شما تعبیه شده است، یک شرکت شخص ثالث می آید و زباله ها را از جلوی درب منزل یا مرکز تخلیه زباله طبقه شما می گیرد و به درستی دفع می کند.

بسته های رسانه ای

بسته‌های رسانه‌ای – که گاهی بسته‌های فناوری نامیده می‌شوند – بسته‌های تخفیف‌دار وای‌فای و کابلی هستند که به طور فزاینده‌ای توسط املاک آپارتمان ارائه می‌شوند. به طور معمول، یک بسته رسانه ای راحت تر از مقایسه قیمت ها برای خدمات فردی از ارائه دهندگان فردی است.

 این یکی از جنبه های مهم اجاره آپارتمان است که هنگام بازدید از واحدهای بالقوه باید در مورد آن سوال پرسید. در حالی که برخی از آپارتمان ها یک بسته فناوری ارائه می دهند، آپارتمان های دیگر این خدمات را الزامی می کنند، که ممکن است با بودجه یا اولویت شما در ارائه دهندگان کار نکند.

دسترسی به اینترنت

خواه از خانه کار می کنید یا فقط می خواهید برنامه ها و فیلم های تلویزیونی را پخش کنید، دسترسی به اینترنت ضروری است. بسیاری از آپارتمان‌های تجاری اینترنت فیبر، وای‌فای داخلی یا نرخ‌های تخفیفی را به ارائه‌دهندگان منتخب در منطقه شما ارائه می‌دهند. اما ارائه دهندگان اینترنت همه چیز مهم نیستند – حتماً مناطق موجود در واحد را برای مناطق مرده نیز آزمایش کنید.

امکانات آنلاین

امروزه مجتمع‌های آپارتمانی دارای درگاه‌های پرداخت آنلاین هستند که می‌توانید قبض‌ها و هزینه‌های ماهانه خود را پرداخت کنید یا پرداخت خودکار را تنظیم کنید تا هرگز نگران از دست دادن پرداخت اجاره نباشید. درگاه های آنلاین اغلب می توانند برای چیزی بیش از پرداخت استفاده شوند. برخی به شما این امکان را می دهند که مستقیماً با نماینده لیزینگ خود تماس بگیرید یا درخواست تعمیر و نگهداری بدون کاغذ را از هر کجا ارائه دهید.

کمدهای بسته

اگر قرار است بسته هایی را به آپارتمان خود تحویل دهید، راهی مطمئن برای دریافت آنها می خواهید. بسیاری از آپارتمان‌ها علاوه بر صندوق‌های پستی سنتی، کمدهای بسته را نیز عرضه می‌کنند. این به حامل های پست و شرکت های تحویل دهنده اجازه می دهد تا هر بسته ای را در فضای قفل شده اختصاص داده شده شما قرار دهند و از احتمال دزدیده شدن یا آسیب دیدن بسته شما جلوگیری کند.

درخواست وام مسکن جوانان برای خرید و پیش خرید خانه و آپارتمان

رویدادهای جامعه

یکی از کم ارزش ترین امکانات آپارتمان، رویدادهای اجتماعی است. برای تقویت حس اجتماعی در میان ساکنان، شرکت های آپارتمانی میزبان میکسرها و مهمانی های استخر، اجاره کامیون های مواد غذایی، یا برگزاری مسابقات دکوری خواهند بود. این یک راه عالی برای بیرون رفتن و ملاقات با افراد جدید است، به خصوص اگر به شهر جدیدی نقل مکان می کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *