Breaking News

خرید مسکونی هوشمند با پیش‌ فروش باورنکردنی پروژه ستین چیتگر

امکانات آپارتمان های پروژه ستین چیتگر چگونه است؟

فروش و پیش فروش واحد های مسکونی تعاونی های دولت

املاک اسنیورت یکی از انتخاب های محبوب بسیاری از خریداران املاک در ترکیه است زیرا دارای گروهی از مواد اصلی مهم از جمله قیمت مناسب، توسعه شهری و زیرساخت های مدرن است. اگر اسنیورت مورد توجه شماست، این مقاله را دنبال کنید که در آن در مورد مهمترین جنبه های آن صحبت خواهیم کرد. پیش فروش پروژه ستین اسنیورت یکی از محبوب ترین مناطق استانبول برای خارجی هایی است که به دنبال خرید ملک هستند زیرا مزایای مختلفی را برای کسانی که می خواهند در این شهر در حال رشد سریع زندگی کنند فراهم می کند.

مقایسه ی امکانات آپارتمان های مختلف هنگام خرید

اسنیورت در سمت اروپایی استانبول، نزدیک به فرودگاه بین المللی آتاتورک واقع شده است و با حمل و نقل عمومی به خوبی به مرکز شهر متصل است. پروژه های جدید زیادی در این منطقه در حال ساخت هستند، بنابراین می توانید آپارتمان های مدرن با قیمت های مناسب پیدا کنید. اگر به دنبال منطقه ای با فضای جهانی هستید، اسنیورت نیز انتخاب خوبی است. اینها شامل یک خط جدید مترو و توسعه خط تراموا موجود است.

زمان انتخاب واحد پروژه پیش فروش ارتش

خارجی‌های زیادی در این محله زندگی می‌کنند و رستوران‌ها و مغازه‌های بین‌المللی متنوعی را خواهید دید و به طور کلی، برای کسانی که به دنبال خرید ملک در استانبول هستند، گزینه جذابی است زیرا ارزش پولی مناسب، موقعیت مکانی مناسب و فضای جهان وطنی ارتباط حمل و نقل عالی به مرکز شهر و سایر نقاط استانبول دارد. پروژه فرتاک این منطقه همچنین محل استقرار تعدادی دانشگاه است که آن را برای دانشجویان و جوانان جذاب کرده است.

از نظر بازده اجاره و پتانسیل افزایش سرمایه، این منطقه در سال های اخیر شاهد رشد شدید جمعیت بوده است، زیرا افراد بیشتری برای کار یا تحصیل به استانبول نقل مکان می کنند و این باعث افزایش تقاضا برای املاک اجاره ای شده است که منجر به افزایش قیمت   شده است. همچنین تعدادی پروژه زیرساختی در مقیاس بزرگ برنامه ریزی شده یا در حال انجام است که پیوندهای حمل و نقل را بهبود می بخشد و منطقه را برای ساکنان و سرمایه گذاران جذاب تر می کند.

فروش و پیش فروش واحد های مسکونی تعاونی های دولت

جذب سرمایه گذار برای بازار املاک و مستغلات

 اسنیورت منطقه ای به سرعت در حال توسعه استانبول و یکی از پرجمعیت ترین مناطق ترکیه است و شهرداری در سال های اخیر سخت برای بهبود زیرساخت ها و گزینه های حمل و نقل تلاش کرده است و اکنون راه های مختلفی برای رفت و آمد در این منطقه وجود دارد. متروبوس محبوب ترین نوع حمل و نقل عمومی آن است، با 13 خط که منطقه را به سایر نقاط استانبول متصل می کند و همچنین تعدادی شرکت اتوبوس خصوصی نیز در این منطقه فعالیت می کنند.

برای کسانی که ترجیح می دهند رانندگی کنند، تعدادی بزرگراه وجود دارد که از میان اسنیورت می گذرد، و عبور از ترافیکی که در ساعات شلوغی شلوغ است را آسان می کند، اما در کل بد نیست. یکی از دلایلی که خرید ملک در اسنیورت را ترغیب می کند این است که دارای مراکز خرید مدرن متمایز و مراکز خرید مهم بسیاری است که مهمترین آنها.

زمان انتخاب واحد پروژه پیش فروش ارتش

خرید و پیش خرید واحد های آپارتمانی و اداری

مرکز خرید Park Mall یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول و یکی از برجسته ترین مراکز تجاری و خرید ترکیه به طور کلی می باشد. از 4 طبقه تشکیل شده است و شامل بسیاری از برندها و رستوران های بین المللی و محلی است. این شهر در استانبول، به ویژه در منطقه اسنیورت، نزدیک ایستگاه متروبوس در سمت اروپایی شهر واقع شده است. یک مقصد گردشگری مهم برای بسیاری از بازدیدکنندگان و خریداران در طول تورهای خود در استانبول.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *