Breaking News

فروش پروژه ستین چیتگر با اقساط مناسب به دنیایی از خرید آسان

چگونگی نظافت آپارتمان جهت فروش یا اجاره دادن

راهنمای اجاره ‌دهنده در مورد نحوه تمیز کردن آپارتمان قبل از نقل مکان

در حالی که آپارتمان جدید شما در پایتخت کشور ایران ممکن است کاملاً تمیز به نظر برسد، تمیز کردن عمیق آن قبل از نقل مکان به وسایلتان می تواند اطمینان حاصل کند که همه چیز ضد عفونی شده است و به شما یک صفحه تمیز می دهد. این به شما این امکان را می دهد که قبل از وارد کردن مبلمان خود، تمام نقاط صعب العبور را از بین ببرید و مطمئن شوید که آپارتمان شما بوی خوبی دارد و همه چیز می تواند جای خود را داشته باشد. در اینجا نحوه اطمینان از تمیز بودن و آماده بودن خانه جدید برای شما توسط کارشناسان مسکن جوان آورده شده است.

چگونگی نظافت آپارتمان جهت فروش یا اجاره دادن

از بالا شروع کنید:  تمیز کردن قفسه در آپارتمان

هر زمان که شروع به تمیز کردن خانه خود در تهران کردید، همیشه از بالا شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید. و ما در اوج صحبت می کنیم! مواردی مانند سقف، پنکه های سقفی و کابینت های بلند احتمالاً گرد و غبار ایجاد می کنند. وقتی گرد و غبار را تمیز می‌کنید، پتانسیل زیادی برای کثیف شدن سطوح یا کف‌هایی که قبلاً تمیز کرده‌اید وجود دارد.

بنابراین، قبل از هر چیز با این اولویت های “بالا” شروع کنید. در حالی که روی سقف کار می کنید، شواهدی از نشتی از سقف را بررسی کنید، که ممکن است نشان دهنده مشکلی بزرگتر از فضای کثیف باشد.

آشپزخانه: وسایل تمیز کردن در آشپزخانه

آشپزخانه شما احتمالاً یکی از پر استفاده ترین قسمت های خانه شما است. آشپزخانه شما وسایل زیادی را در خود جای داده است و با تمیز کردن آن در ابتدا، زمانی که نیاز دارید برای ناهار یا شام کمی استراحت کنید، آماده می شود. تمیز کردن عمیق آشپزخانه هنگام جابجایی بسیار مهم است، زیرا ممکن است تنها زمانی باشد که یک یخچال کاملاً خالی یا کمدهای خالی خواهید داشت. با تمیز کردن و ضد عفونی کردن فضا از مزایای آن استفاده کنید – توجه زیادی به وسایلی مانند مایکروویو، اجاق گاز و سینک ظرفشویی داشته باشید.

حمام ها

اتاق دیگری که تعداد زیادی از وسایل شما را در خود جای می دهد و مورد استفاده قرار می گیرد، سرویس بهداشتی شما است. در حالی که امیدوار است صاحبخانه شما قبلاً یک تمیزکاری عمیق در این منطقه انجام داده باشد، بهتر است که یک بار دیگر به آن آسیب بزنید. پس از همه، شما می خواهید دوچندان مطمئن باشید که تمام کثیفی ها و آلودگی های مستاجر قدیمی از بین رفته است.

بازار پر نوسان مسکن جهت سرمایه گذاری و خرید و پیش خرید املاک اداری تجاری و مسکونی

اتاق خواب: مبل خلاء گربه ترسیده

در حالی که روز حرکت ممکن است یک ابد به نظر برسد، در برخی مواقع می خواهید سرتان برای یک چرت خوب و طولانی به بالش بخورد. پس از حمله به آشپزخانه و حمام، روی تمیز کردن و چیدمان اتاق خواب خود تمرکز کنید. این اتاق احتمالاً بسیار ساده تر است، زیرا نباید مبلمان یا وسایل موجود زیادی وجود داشته باشد. دیوارها و پنجره ها را به سرعت پاک کنید و شروع به استقرار در فضای خود کنید.

دیوارها

در حالی که روی دیوار کار می کنید، از اتاق خواب به تمام قسمت های دیگر آپارتمان خود ادامه دهید. دیوارها اغلب در حین تمیز کردن نادیده گرفته می شوند، اما می توانند کانونی برای اثر انگشت، شلختگی حیوانات خانگی، گرد و غبار و لکه باشند. یک پاک کردن ساده با یک پارچه مرطوب می تواند معجزه کند.

سینک

مهم نیست که سینک چند بار تمیز شده باشد، همیشه می تواند از یک اسکراب دیگر استفاده کند. سینک ها بدنام هستند و پر از میکروب هستند. از یک ضد عفونی کننده استفاده کنید و به آن حالت خوبی بدهید و دیوارها و شیرها را بشویید. شما می توانید پاک کننده خود را خودتان انجام دهید یا از چند تکه لیمو استفاده کنید تا به سینک ها رایحه ای دلپذیر و طبیعی بدهید.

طبقه: آماده سازی نظافت آپارتمان

طبقات باید آخرین چیزی باشد که تمیز می کنید زیرا تمام گرد و غباری که برای تمیز کردن بقیه آپارتمانتان به پا می کنید در نهایت به اینجا می رسد. کف‌های چوبی یا مشمع کف اتاق – مانند حمام یا آشپزخانه – را می‌توان به راحتی جارو کرد و سپس با محلول تمیزکننده کف تمیز کرد. تمیز کردن کاشی ها نیز بسیار آسان است. در حالت ایده آل، صاحبخانه شما فرشی مقاوم در برابر لکه و بادوام خواهد داشت ، اما همیشه اینطور نیست.

 فرش ها دشوارتر هستند، به خصوص اگر شواهدی وجود داشته باشد که مستاجر قبلی در آپارتمان سیگار کشیده است. ابتدا جاروبرقی بکشید و سپس از یک موکت شوی برای شستشوی فرش استفاده کنید. اگر بوی دود همچنان باقی مانده است، سعی کنید یک پودر خوشبوکننده فرش یا جوش شیرین روی فرش بپاشید، بگذارید یک ساعت بماند و سپس دوباره با جاروبرقی بکشید.

خلاص شدن از شر بوی دود: فرش وکیوم در آپارتمان

در مورد دود، اگر آپارتمان جدید شما درتهران پس از نقل مکان بوی آن را می دهد، چندین کار وجود دارد که می توانید علاوه بر درمان فرش همانطور که در بالا ذکر شد انجام دهید. با تهویه هوای واحد خود شروع کنید – همه درها و پنجره ها را باز کنید و هواکش ها را روشن کنید تا هوای تمیز و تازه به داخل و هوای قدیمی و کهنه خارج شود. در حالت ایده آل، می توانید اجازه دهید آپارتمان خود برای مدتی قبل از نقل مکان خالی بماند.

خرید و فروش آپارتمان راه مناسبی برای کسب سود و افزایش میزان سرمایه می باشد.

نظافت آپارتمان جدید شما را به خانه تبدیل می کند

هر صاحبخانه خوبی در ایران باید آپارتمان جدید شما را به طور کامل تمیز کرده باشد، اما ممکن است برخی از مناطق نادیده گرفته شوند. همچنین ممکن است تنها از طریق یک تور مجازی این واحد را دیده باشید و ندانید که هنوز بوی دود طولانی وجود دارد. اما، با تمیز کردن عمیق خود به آن، در فضای جدید خود احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و لحن دنج بودن را در اجاره جدید خود تنظیم خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *