Breaking News

خرید مسکونی هوشمند با پیش‌ فروش باورنکردنی پروژه ستین چیتگر

مزایا و معایب زندگی کردن در یک واحد آپارتمانی کوچک

آیا به این فکر می کنید که یک خانه کوچک برای خود بسازید؟

خانه های کوچک در ایران بسیار سرگرم کننده به نظر می رسند. با این حال، چند نکته وجود دارد که باید قبل از شروع به کار خود در نظر بگیرید، زیرا در حقیقت، خانه های کوچک در تهران برای همه مناسب نیستند. به نظر مشاوران مسکن جوان باید مزایا و معایب زندگی در خانه کوچک را بیابید و قبل از نقل مکان به این عوامل توجه کنید.

حرفه ای: بر فضای ذخیره سازی خود مسلط شوید و کارآمدتر زندگی کنید

مزایا و معایب زندگی کردن در یک واحد آپارتمانی کوچک

خانه های کوچک قابل حمل همه در مورد فضاهای کوچکی هستند که ذخیره سازی را به حداکثر می رساند. پله ها بیرون می آیند و تبدیل به کشو می شوند، میز ناهارخوری شما از دیوار بالا و پایین می شود و کوسن های مبل ها می توانند برای نگهداری وسایل در پایه بلند شوند. هر کمد یا غار توخالی مورد استفاده قرار می گیرد و شما را مجبور می کند سازماندهی کنید.

اگر اهل مبلمان چند منظوره نیستید، زندگی در خانه کوچک برای شما مناسب نیست. همه چیز باید وظیفه مضاعف را انجام دهد. اما اگر برای این چالش آماده هستید، این یک راه عالی برای رفع شلوغی و استفاده مناسب از عضلات برنامه ریزی استراتژیک است!

طرفداری: ساخت خانه های کوچک هزینه کمتری دارد

همه ما خوشحالیم که سوار واگن ماری کوندو می شویم تا زمانی که مجبور شویم 90 درصد از مبلمان موجود خود را دور بریزیم. اگر قصد دارید به یک خانه کوچک در تهران نقل مکان کنید، توجه داشته باشید که بیشتر وسایل شما جا نمی‌شوند. در واقع، خانه های کوچک ایرانی نمی توانند بیش از 2.5 متر عرض داشته باشند تا به طور قانونی توسط یک تریلر در جاده حمل شوند. بنابراین خود را برای احساس آرامش شدید آماده کنید.

احساس می کنید نمی توانید آن وام مسکن میلیون دلاری را تضمین کنید؟ من درد تو را احساس میکنم! مزیت درگیر شدن در حرکت خانه های کوچک این است که چقدر ارزان هستند. شما حتی می توانید زمینی را که در آن پارک شده است به جای خرید آن اجاره کنید. به نظر من یک زندگی رویایی است.

اتاق نشیمن خانه کوچک با میز

تصور کنید اگر به یک اجاره یا وام مسکن گران قیمت وابسته نبودید، چه زندگی می توانستید داشته باشید؟ فضای داخلی اولین لوکسی است که با آن خداحافظی می کنید – اما بیشتر علاقه مندان به خانه های کوچک آماده هستند، نه مشتاق این تغییر. با این حال، بسته به وضعیت انرژی خود، باید برای وسایل اضافی مانند تهویه مطبوع، گرمایش خوب (از

از طرفی، در قبوض آب و برق خود نیز صرفه جویی خواهید کرد.

خانه های کوچکتر معمولا هزینه کمتری برای اداره کردن دارند، مهم نیست در کجا زندگی می کنید. شما فقط تمایلی به استفاده از آن در روشنایی، گرمایش، سرمایش، آب و سایر امکاناتی که با یک خانه بزرگ ارائه می شود، ندارید. اگر کارت های خود را درست بازی کنید، می توانید از منابع طبیعی زندگی کنید. خانه خود را از نور خورشید تامین کنید و یک مخزن باران گیر برای آب داشته باشید.

افزایش برج ها و ساختمان های بلند با رشد جمعیت در کلان شهرها

منفی: خانه شما اساسی تر خواهد بود – به خصوص لوله کشی شما

توالت ها در خانه های کوچک به دلیل ردپای کوچک حمام می توانند درست زیر سر دوش قرار گیرند. علاوه بر این، برخی از توالت‌ها مانند سایر مخازن فاضلاب که به سیستم‌های لوله‌کشی اصلی متصل نیستند، باید هر شش هفته یک‌بار تخلیه شوند. در نهایت، به این فکر کنید که آیا می توانید توالتی را که نزدیک به هر قسمت دیگر از خانه شما باشد، اداره کنید. فوق العاده صمیمی است

طرفداری: خانه های کوچک متحرک هستند و به شما آزادی بیشتری می دهند

مزیت داشتن یک خانه کوچک این است که معمولاً می توانید آن را به وسیله نقلیه خود وصل کنید و به جاده باز بروید. هیچ چیز کاملاً شبیه آزادی عدم گره خوردن به یک مکان نیست، بنابراین مسافرینی که اغلب به جابجایی علاقه دارند از قابلیت حمل لذت خواهند برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *