Breaking News

فروش پروژه ستین چیتگر با اقساط مناسب به دنیایی از خرید آسان

نکاتی که قبل از سرمایه گذاری پروژه ستین باید به آن توجه کنیم

بازاری را پیدا کنید که سودآور باشد

بهترین کشورها و شهرها برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در سال 2021انجمن سرمایه گذاران در املاک و مستغلات انجمنی برای سرمایه گذاری بین المللی در املاک و مستغلات است که بر روی املاک تجاری متمرکز شده است .یک نظرسنجی بین‌المللی سرمایه‌گذار سالانه را اجرا می‌کند، که برای پاسخگویی به نیازهای سرمایه‌گذاران نهادی املاک و مستغلات در سراسر جهان ایجاد شده است که چالش‌های سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات را بررسی می‌کنند.

بازاری را پیدا کنید که سودآور باشد

اعضا بزرگترین سرمایه گذاران بین المللی املاک و مستغلات در جهان هستند و حدود 2 بیشتر در دارایی های املاک تحت مدیریت در سطح جهانی دارند.نگاهی بیندازید پیش فروش پروژه ستین تا نظرسنجی سال جاری را بررسی کنیم و بهترین کشورها و شهرها را برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در سال 2021 ترسیم کنیم .زنی رویایی در هدست روی پس زمینه نقاشی شده اتاق نشیمن مفهوم سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ریسک ها و فرصت های اصلی سرمایه گذاری املاک و مستغلات در سال 2021 چیست.

ارزش خانه شما به طور طبیعی بدون نیاز

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می تواند چالش برانگیز باشد، به ویژه در این مواقع که ما همچنان با چالش های بی سابقه ای مانند  شیوع ویروس کرونا ، منفی شدن قیمت نفت و سقوط بازارهای سهام مواجه هستیم.اعضای با احتیاط ابراز نگرانی می کنند که صنعت در چرخه املاک و مستغلات در کجا قرار دارد.آنها به نگرانی‌ها در مورد ریسک نرخ بهره، ارزش‌گذاری بالا، تأثیر فناوری‌های نوظهور بر خرده‌فروشی و سایر بخش‌های دارایی، عرضه بیش از حد در برخی بازارها و انواع ملک اشاره کردند.

ارزش خانه شما به طور طبیعی بدون نیاز

این نظرسنجی همچنین گام‌های اشتباه اقتصادی و سیاسی احتمالی را که می‌تواند با ایجاد رکود اقتصادی یا اختلال در بازارهای مالی بر املاک و مستغلات تأثیر بگذارد، تشریح می‌کند.خطرات سرمایه گذاری املاک و مستغلات در سال 2021 تقریباً 50 درصد از پاسخ دهندگان، مسائل و تغییرات آب و هوایی مانند افزایش سطح آب دریاها را جزو نگرانی های اصلی خود در مورد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و حدود 40 درصد به نوسانات  ارزو خطرات نرخ بهره اشاره کردند.

قراردادهای مربوط به خرید و فروش خانه

خطرات سیاسی کلیدی که ذکر شد شامل رویدادهای بود که عمدتاً شامل تعرفه های و جنگ تجاری بود.پروژه بقیه الله 5 برگزیت؛ سیاست‌های حمایت‌گرایانه و تأثیر اعتراضات  بر تجارت در نیز نگرانی‌های کلیدی در مورد سرمایه‌گذاری فرامرزی املاک و مستغلات در سال 2021 باقی مانده است.علاوه بر این، پاسخ دهندگان خاطرنشان کردند که رویدادهای اصلی مورد نگرانی آنها در خاورمیانه جنگ با ایران و ناآرامی های داخلی است.

قراردادهای مربوط به خرید و فروش خانه

ریسک سیاسی اصلی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای سال 2021 بدون شک نتیجه انتخابات 2021 است. اکنون در ژانویه 2021 ریاست جمهوری را از تحویل گرفته است برج پارسیا و یک دولت جدید به معنای پتانسیل برخی تغییرات عمده در سیاست است.برخی از قابل توجه ترین نگرانی های تغییر سیاست در مورد سرمایه گذاری املاک و مستغلات در رابطه با مسائل مهاجرت و نیروی کار است.

خط آخر

پاسخ دهندگان همچنین ریسک های ارزی را به عنوان یکی از بزرگترین چالش های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در سال 2021 رای دادند.این ریسک ها شامل نوسانات ارز، نوسانات بازار فارکس، هزینه های پوشش ریسک بالا، ریسک و نوسانات نرخ بهره و همچنین نرخ های بهره منفی است که منجر به عدم تعادل ارز می شود.تابلوی صرافی روشن که نرخ ارز کشورها و ارزهای مختلف را نشان می دهد.

ما درک می کنیم که نوسانات ارز یکی از بزرگترین ریسک هایی است که سرمایه گذاران باید در نظر بگیرند. اگر شما یک سرمایه گذار هستید که به دنبال سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در سال 2021 هستید، با ما تماس بگیرید  یا فرم زیر را پر کنید تا مطمئن شوید که بهترین ارزش را برای پول خود دریافت می کنید.محیط مالیاتی و نظارتی شرکت‌کنندگان در نظرسنجی بین‌المللی سرمایه‌گذاران همچنین نگرانی‌های مالیاتی و محیط نظارتی را برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در سال 2021 نشان دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *