Breaking News

فروش پروژه ستین چیتگر با اقساط مناسب به دنیایی از خرید آسان

پیش خرید برج های مسکونی پروژه ستین کدام منطقه است؟

میزان ریسک و سودآوری خود را ارزیابی کنید

هنگام انتخاب بهترین نوع ملک سرمایه گذاری، اهمیت مکان را نمی توان دست کم گرفت. سرمایه‌گذارانی که در بازارهای «به‌تدریج» فعالیت می‌کنند ممکن است با زمین‌های خالی یا ساخت‌وساز جدید به موفقیت دست پیدا کنند، در حالی که سرمایه‌گذارانی که در بازارهای «بالغ» کار می‌کنند ممکن است به املاک مسکونی علاقه‌مند باشند.علاوه بر مکان، سرمایه گذاران باید از ترجیحات خود در هنگام سرمایه گذاری نیز آگاه باشند.

میزان ریسک و سودآوری خود را ارزیابی کنید

زمانی که تصمیم می‌گیرید در کدام نوع ملک سرمایه‌گذاری کنید، سطح دلخواه خود، میزان تحمل ریسک و سودآوری خود را ارزیابی کنید. سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند نقش منفعل تری را ایفا کنند، فروش پروژه ستین می‌توانند املاک تجاری یا مسکونی را خریداری کرده و نگهداری کنند و یک مدیر دارایی را استخدام کنند. از سوی دیگر، کسانی که امیدوارند نقش فعال تری را ایفا کنند، ممکن است توسعه زمین خالی یا بازسازی خانه های مسکونی را رضایت بخش تر بدانند.

مستقیم در مقابل سرمایه گذاری غیر مستقیم

همانطور که بهترین نوع ملک سرمایه گذاری را برای خود انتخاب می کنید، همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که بسیاری از سرمایه گذاران با سرمایه گذاری در انواع مختلف دارایی موفق می شوند. غیرمعمول نیست که سرمایه گذاران قبل از رفتن به املاک تجاری با املاک مسکونی آشنا شوند. همانطور که گفته شد، هیچ دلیلی وجود ندارد که سرمایه گذاران نتوانند با سرمایه گذاری در چندین نوع ملک به موفقیت دست یابند.

مستقیم در مقابل سرمایه گذاری غیر مستقیم

تمایز مهمی که هنگام انتخاب استراتژی سرمایه گذاری باید قائل شد، بین سرمایه گذاری فعال و غیرفعال است. استراتژی های فعال، همانطور که از نام آن پیداست، نیازمند رویکرد مدیریتی عملی تری هستند. پروژه وزرا به عنوان مثال، بازسازی یک خانه یک استراتژی سرمایه گذاری فعال در نظر گرفته می شود. شما مسئول هماهنگی بازسازی، نظارت بر پیمانکاران و در نهایت اطمینان از فروش ملک خواهید بود.

شرط و شروط عدم تعهد به مفاد قرارداد

استراتژی های فعال نیاز به زمان و تلاش بیشتری دارند، اگرچه با حاشیه سود زیادی همراه هستند.از سوی دیگر، سرمایه‌گذاری غیرفعال در املاک و مستغلات برای سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند رویکردی کمتر درگیر داشته باشند، عالی است. نمونه هایی از سرمایه گذاری غیرفعال در املاک و مستغلات عبارتند از REIT، خرید و نگهداری، یا مالکیت ملک اجاره ای. با این استراتژی‌ها، می‌توانید در طول زمان از درآمد غیرفعال لذت ببرید.

شرط و شروط عدم تعهد به مفاد قرارداد

در عین حال اجازه دهید سرمایه‌گذاری‌هایتان توسط شخص دیگری مانند یک شرکت مدیریت املاک مدیریت شود. پروژه بقیه الله 5 تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که می توانید با استخدام شخص دیگری برای مدیریت سرمایه گذاری، بخشی از بازده خود را از دست بدهید. به طور کلی، رویکرد سرمایه گذاری مناسب به برنامه، سطح مهارت و امور مالی شما بستگی دارد.

خط آخر

یکی دیگر از ملاحظات در هنگام انتخاب یک استراتژی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، مستقیم در مقابل غیر مستقیم است. مشابه سرمایه گذاری فعال در مقابل سرمایه گذاری غیرمستقیم، مستقیم در مقابل غیرمستقیم به سطح مشارکت مورد نیاز اشاره دارد. سرمایه گذاری مستقیم شامل خرید یا مدیریت املاک است، در حالی که استراتژی های غیر مستقیم کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

به عنوان مثال، سرمایه گذاری یا دارایی های سرمایه گذاری جمعی، سرمایه گذاری های غیرمستقیم املاک و مستغلات هستند. سرمایه گذاری مستقیم شامل خرید یا بازسازی املاک است.به سرمایه گذاری در املاک فکر می کنید؟ برای شرکت در کلاس آنلاین رایگان املاک و مستغلات ثبت نام کنید و یاد بگیرید که چگونه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *