Breaking News

تجزیه و تحلیل وضعیت پروژه ستین چیتگر توسط سازمان نظام مهندسی

رشد اقتصادی و کاهش قیمت آپارتمان

با این حال، پیش بینی مسکن در منطقه متفاوت است. 322 بازار مسکن منطقه ای مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. از این تعداد، این شرکت پیش بینی می کند که 49 بازار مسکن شاهد کاهش بیش از 15 درصدی قیمت مسکن باشند. این شرکت کاهش 24.1 درصدی قیمت ملک در موریس تاون، تن و کاهش 23.3 درصدی در ماسکگون، فروش پروژه ستین را پیش بینی می کند.

تجزیه و تحلیل بازار املاک با توجه به رشد اقتصادی کشور

 بازارهای مسکن مانند نیویورک و شیکاگو به ترتیب شاهد کاهش 6.3 و 4.2 درصدی از اوج به از طریق. آنها انتظار دارند که بازارهای مسکن “به طور قابل توجهی بیش از حد ارزش گذاری شده” مانند Boise، Flagstaff، Seattle و San Francisco شاهد شدیدترین کاهش قیمت مسکن باشند.

از آنجایی که تقاضای مسکن همچنان کاهش می‌یابد و هم خریداران و هم فروشندگان تلاش می‌کنند جایگاه خود را دوباره به دست آورند، مهم است که به خاطر داشته باشید که افزایش تقاضای مسکن در سال 2021 به دلیل شرایط غیرعادی، مانند تقاضای ناشی از COVID-19 برای فضای بیشتر و خانه‌های تعطیلات، تقویت شده است. و همچنین نرخ های کم سابقه وام مسکن.

چشم انداز سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

چشم انداز مثبت این است که شرکت یک بحران مالی یا سلب مالکیت در مقیاس سال 2008 را پیش بینی نمی کند، اما آنها انتظار دارند که بنیاد مسکن به میانگین بازگردد. بخشی از این اعتدال ناشی از افزایش حقوق ها است، در حالی که برخی از آن با کاهش قیمت مسکن ایجاد می شود. پس از پایان این اصلاح، بازار مسکن بیش از حد ارزش گذاری نخواهد شد.

آخرین مورد از Zillow این است که پیش‌بینی می‌کند ماه‌های پایانی سال 2022 افزایش قابل توجهی در ارزش خانه‌ها به همراه نخواهد داشت، اگرچه پیش‌بینی می‌کند که ارزش مسکن پیش فروش پروژه ستین در اکثر بازارها بین اکتبر 2022 و اکتبر 2023 افزایش خواهد یافت. در نتیجه افزایش قیمت نرخ وام مسکن، ارزش خانه ها در حدود دو سوم بازارهای اصلی مسکن کشور در تابستان گذشته کاهش یافته است.

رشد حق امتیاز پروژه ستین با پایان زمان پذیره نویسی شرکت آرین سازه

تاثیر وضعیت اقتصادی بر بازار مسکن

تکان اقتصادی ناشی از افزایش نرخ وام مسکن همچنان برخی از سودهایی را که در بهار سال 2022 به دست آمده بود، از بین می برد. Zillow پروژه های معمولی خانه های ایالات متحده را از اکتبر 2022 تا ژانویه 2023 0.6٪ کاهش می دهد، قبل از اینکه بهبود یابد و 0.8٪ ثبت شود. رشد تا پایان اکتبر 2023. شاخص ملی ارزش خانه زیلو که در 12 ماه منتهی به اکتبر 2022 11.9 درصد افزایش یافت، انتظار می‌رود در 12 ماه آینده فقط 0.8 درصد رشد کند.

این چشم انداز بلندمدت کمی کمتر از درخواست ماه گذشته برای افزایش سالانه 1.2 درصدی است. این تجدید نظر نزولی تا حد زیادی به دلیل انتظارات برای کاهش بیشتر حجم فروش خانه در ماه های آینده است. پیش‌بینی ضعیف‌تر فروش مسکن به موجودی بیشتر و در نتیجه اصلاح سریع‌تر ارزش خانه منجر می‌شود که منجر به تجدیدنظر نزولی می‌شود.

پیش بینی نوسانات قیمت آپارتمان

پیش‌بینی زیلو برای فروش خانه‌های موجود در سال 2022 کمی کاهش یافت زیرا شاخص‌های اصلی حاکی از ادامه رکود در بازار مسکن در کوتاه‌مدت است. انتظارات برای تداوم ضعف در حجم فروش مسکن باعث شد که پیش‌بینی ارزش یک ساله زیلو در ماه نوامبر به سمت پایین بازنگری شود. گروه املاک و مستغلات انتظار دارد 5.1 میلیون خانه پروژه ستین موجود در سال 2022 فروخته شود – کاهش 16 درصدی نسبت به سال 2021. این مقدار اندکی نسبت به پیش بینی 5.2 میلیون در سپتامبر کاهش یافته است.

دریافت تمام مجوز های لازم جهت استارت ساخت و پیش فروش پروژه ستین

پیش‌بینی می‌شود که نرخ بالای وام مسکن و چالش‌های عمده مقرون‌به‌صرفه باعث فروش ضعیف‌تر در سال 2023 شود. از آنجایی که نرخ وام مسکن در اکتبر به بالاترین حد خود در 20 سال گذشته رسید، پرداخت‌های ماهانه را برای خریداران جدید غیرقابل‌قبول می‌کند. از آنجایی که خریداران و فروشندگان از بازار فاصله می گیرند، قیمت مسکن احتمالا ثابت می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *